  • 1. Data: 2010-08-29 13:16:40
    Temat: żenująca wydajność w grach
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
    byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
    na opengl trochę lepiej do 40-50
    na d3d do 25 klatek

    stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze
    strony ati

  • 2. Data: 2010-08-29 14:33:43
    Temat: Re: żenująca wydajność w grach
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-29 15:16, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > na opengl trochę lepiej do 40-50
    > na d3d do 25 klatek
    >
    > stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie

    Nastepny przyglup ! jak ty widzisz ze ci sie tnie 25 klatek na sekunde
    ? Oko ludzkie nie rozronia nic powyzej 25 a twoje pewnie nic powyzej 15.

    Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek
    na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.

  • 3. Data: 2010-08-29 15:17:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    odpowiedział przygłup który nie gra w gry
    tylko przegląda strony a rozrywka to word

  • 4. Data: 2010-08-29 15:42:02
    Od: "lato" <l...@w...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > odpowiedział przygłup który nie gra w gry
    > tylko przegląda strony a rozrywka to word

    dokładnie, gdyby oko widziało 25 to po co robili by 120Hz i więcej

  • 5. Data: 2010-08-29 15:43:05
    Od: "lato" <l...@w...pl>

> [...]
    >
    > Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek
    > na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.

    ja mam monitor 60Hz i kamere HD kręcącą 60klatek, róznica w obrazie jest jak
    niebo i ziemia

  • 6. Data: 2010-08-29 15:50:57
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-29 17:43, lato pisze:

    > ja mam monitor 60Hz i kamere HD kręcącą 60klatek, róznica w obrazie jest
    > jak niebo i ziemia

    To chyba w Ameryce mieszkasz bo u nas standard to 25 klatek na sekunde.

  • 7. Data: 2010-08-29 16:03:36
    Od: "lato" <l...@w...pl>

    > To chyba w Ameryce mieszkasz bo u nas standard to 25 klatek na sekunde.

    a standard czego???

    http://pl.wikipedia.org/wiki/HDTV
    http://pl.wikipedia.org/wiki/720p

  • 8. Data: 2010-08-29 17:09:26
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-29 18:03, lato pisze:

    > a standard czego???
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/HDTV
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/720p

    Skanowanie progresywne (frames - klatki
    24, 25, 30

    frajerze

  • 9. Data: 2010-08-29 17:27:55
    Od: "lato" <l...@w...pl>

    > Skanowanie progresywne (frames - klatki
    > 24, 25, 30

    jest 30 klatek zapisane w STANDARDZIE jak również 60 klatek w
    standardzie 720p

    > frajerze

    poziom <10

    koniec dyskusji

  • 10. Data: 2010-08-29 18:32:50
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-29 19:27, lato pisze:

    > jest 30 klatek zapisane w STANDARDZIE jak również 60 klatek w
    > standardzie 720p

    > poziom <10
    >
    > koniec dyskusji

    Chyba w twoim standardzie farszafski baranie. Hertze pomylily ci sie z
    klatkami, moze za dlugi cie w nich trzymano.