    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: zdjęcie simlock'a z SONY CMD-CD5
    Date: Sun, 01 Jun 2014 21:52:02 +0200

    On Sun, 1 Jun 2014 13:17:30 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Tak czy inaczej - potrzebuję mu zdjąć SIM-locka, ktoś potrafi to zrobić?

    Jest na to sposób ale wiem czy zadziała. Program nazywa się crux
    calculator, ostatnia wersja to 5, to jest generator do starych noki
    ale widzę że ma też generator kodów do simlocka właśnie do tego sony
    więc poszukaj i wypróbuj, jak nie to podaj imei to ci wygeneruje kod,
    czy działa to nie wiem z nokii dużo simlocków tym programem
    ściągnąłem, z innych nie sprawdzałem.
    Swoją drogą nawet fajny telefon kiedyś go używałem jakiś czas, da radę
    go teraz używać jeśli nie będize problemów z nowymi kartami sim, co
    prawda ma tylko gsm 900/1800 ale powinno wystarczyć przynajmniej w
    Polsce.