  • 1. Data: 2016-01-28 15:21:19
    Temat: zdalny komputer do grania
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Wiem że to NTG ale chciałbym zagrać w wiedźmina.
    Nowego komputera nie kupie bo żona nie pozwoli :)
    ale gdzieś kiedyś przeczytałem że można zdalnie pograć za odpłatnością.
    ale moja wiedza w tym temacie jest znikoma.
    Nawet nie wiem co w googla wpisać
    Pomożecie?

  • 2. Data: 2016-01-29 15:38:42
    Temat: Re: zdalny komputer do grania
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 28.01.2016 o 15:21, Bolko pisze:

> [...]
    > ale gdzieś kiedyś przeczytałem że można zdalnie pograć za odpłatnością.
    > ale moja wiedza w tym temacie jest znikoma.

    To ci się może przydać:
    http://lg.io/2015/07/05/revised-and-much-faster-run-
    your-own-highend-cloud-gaming-service-on-ec2.html
    opis jak zbudować własną maszynę wirtualną do gier na Amazon EC2
    i ile ta przyjemność potem kosztuje.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2016-01-29 18:35:18
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 29 stycznia 2016 15:38:44 UTC+1 użytkownik Robert Winkler napisał:

> [...]
    your-own-highend-cloud-gaming-service-on-ec2.html
    > opis jak zbudować własną maszynę wirtualną do gier na Amazon EC2

    Właśnie na wykopie było jakiś czas o tym i stąd coś kojarze.
    Mam blok podpięty do światłowodu. Wiec z transferem nie ma problemu.
    Kwestia jest z pingiem wtedy miałem ~100 ms
    dzisiaj jak sprawdziłem 40ms
    ma to sens?

  • 4. Data: 2016-01-29 19:03:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Bolko wrote:

> [...]
    > Mam blok podpięty do światłowodu. Wiec z transferem nie ma problemu.
    > Kwestia jest z pingiem wtedy miałem ~100 ms

    40 ms na światłowodzie to coś dużo. Na kablówce mam 7 ms, na
    światłowodzie w pracy 1 ms.

  • 5. Data: 2016-01-29 19:03:46
    Od: enty <f...@...pl>

    W dniu 2016-01-28 o 15:21, Bolko pisze:

> [...]
    > ale gdzieś kiedyś przeczytałem że można zdalnie pograć za odpłatnością.
    > ale moja wiedza w tym temacie jest znikoma.

    najlepszym rozwiazaniem bedzie wgranie patcha v1.43 do żony
    nowe wersja ma wiele udogodnien

  • 6. Data: 2016-01-29 19:24:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2016 15:38:42 +0100, Robert Winkler napisał(a):

    > ale gdzieś kiedyś przeczytałem że można zdalnie pograć za odpłatnością.

    Heh, nie lepiej przeczytać książkę? :)
    --
    Jacek
    -Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć?

  • 7. Data: 2016-01-29 22:29:43
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "enty" <f...@...pl> wrote in message
    > najlepszym rozwiazaniem bedzie wgranie patcha v1.43 do żony
    > nowe wersja ma wiele udogodnien

    1.337 dziala znacznie lepiej niz te nowoczesne wynalazki ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 8. Data: 2016-01-30 08:08:30
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 29 stycznia 2016 19:02:55 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

    your-own-highend-cloud-gaming-service-on-ec2.html

    > 40 ms na światłowodzie to coś dużo. Na kablówce mam 7 ms, na
    > światłowodzie w pracy 1 ms.

    a tutaj?
    http://www.cloudping.info/

  • 9. Data: 2016-01-30 08:23:35
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą m4rkiz naskrobał(a):

    > 1.337 dziala znacznie lepiej niz te nowoczesne wynalazki ;)

    A działa ci w tej poprawce moduł kwiaty.exe? Do momentu aplikacji tej
    poprawki po wręczeniu kwiatów następowało uruchomienie madułu miodność.exe
    i sexik.exe, a na tej porawce po kwiaty.exe nic nie następuje. Resetowałem
    ustawienia do fabrycznych jak pisali na pewnym forum ale to nic nie
    pomogło, skaszaniło sie tylko bo ponownie włączył się moduł teściowa.bat i
    wraz z modułem wizyta.php
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych

  • 10. Data: 2016-01-30 11:18:17
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 08:23:40 UTC+1 użytkownik ...:::WISKOLER:::...
    napisał:
> [...]
    > ustawienia do fabrycznych jak pisali na pewnym forum ale to nic nie
    > pomogło, skaszaniło sie tylko bo ponownie włączył się moduł teściowa.bat i
    Ja na swojego różowego (że uzyje terminoligi z wykopu) nie mogę narzekać.
    Sapkowskiego zna lepiej niż ja.
    Naszym synom lepiej tłumaczy kto kim jest w star wars.
    I nie może się doczekać kiedy będą na tyle dorośli by porozmawiać z nimi
    o Władcy Pierścieni i całej reszcie fantastyki.
    Ale jak każdy egzemtlarz ma jakieś buki się zawiesza.
    W skrajnych przypadkach ale nie cześciej niż raz w miesiącu dochodzi do przeładowania
    stosu.
    I trzeba chwile poczekać żeby system się przeładował i potem znowu jest chwile
    spokoju.
    Ale z windowsem 98 tez tak kiedyś miałem ze musiałem go co miesiąc albo i częściej
    reinstalować.
    Mineło trochę czasu i teraz już nawe nie wiem gdzie mam instalkę.