  • 11. Data: 2016-12-29 11:29:17
    Temat: Re: zdalne sterowanie, zdalny pulpit android android
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-28 o 19:30, ToMasz pisze:
    [...]
    > racja. dlatego kombinuje żeby pozostałe smartfony mogły być pilotami.

    I odpalać specjalnie telefon, skoro masz np myszkę i klawiaturę BT pod
    reką zawsze gotowe do pracy?

    > 400zł? trochę jest. oglądam jak mogę, ale nie widzę dema, filmiku jak
    > się tym steruje. jak do licha ciężkiego mam wybrać tvnplayera i kliknąć
    > w filmy darwina. Strzałkami na pilocie?

    Znacznie lepiej się steruje niż w spotykanych rozwiązaniach smart tv u
    producentów TV (tylko pilot).

    Możesz bez problemu podłączyć klawiaturę z touchpadem i dodatkowo mysz
    (ja tak mam). Nawet sama myszka daje radę (jak palec na ekranie).
    Klawiatura jest głównie po to, że szybciej się pisze niż klikanie myszką
    po literkach klawiatury ekranowej.

    Oczywiście urządzenia oferują screen mirroring więc na upartego (ale nie
    wiem po co ) mozesz sobie zdalny pulpit odpalać.

    Zobacz sobie jeszcze to, skoro cena dla Ciebie jest wysoka:
    http://www.vensys.pl/android-tv-box.html

    --
    LordBluzg(R)