eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzbyt duzy poziom oleju w silnikuRe: zbyt duzy poziom oleju w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: zbyt duzy poziom oleju w silniku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jpk55i$e9c$1@inews.gazeta.pl> <jpm1ru$u9$1@inews.gazeta.pl>
    <jpm5hb$9tc$3@inews.gazeta.pl>
    <1lk2bgyk1stz5$.mn2bpie81sq3.dlg@40tude.net>
    Date: Fri, 25 May 2012 23:03:38 +0200
    Message-ID: <b7nzjz5u3e93$.r0ldjfjju84u$.dlg@40tude.net>
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.129.151
    X-Trace: 1337979819 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1220 83.11.129.151:3352
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2451572
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 25 May 2012 08:47:33 +0200, J.F. wrote:

    > Dnia Thu, 24 May 2012 22:26:18 +0200, marcin napisał(a):
    >> post napisalem z ciekawosci czy na pmsie pisza bardziej obeznani z
    >> technika goscie, czy zwykle debile forumowe. jak sie okazalo na
    >> szczescie to pierwsze :D
    >
    > Ale co by nie mowic - z roznych stron strasza ze katalizator zagrozony.
    > Skad maja wiedziec ze masz zloma bez katalizatora, bez odmy itp
    >
    > I tak mowiac szczerze to nie wiem - normalny poziom oleju to jest taki ze
    > wal korbowy o niego nie zawadza, czy jednak stale miesza ?

    W nowszych silnikach chyba już nie (i to te nowsze to tak już kilkanaście
    lat, albo i więcej).
    Teraz w silniku raczej są dysze po stronie wysokociśnieniowej które sikają
    tam gdzie trzeba niezależnie od obrotów silnika czy przeciążeń działających
    na silnik.

    Trzepanie korbą w olej chyba stawia duży opór i się nie opłaca - chociaż
    pewnie na ostrych zakrętach i tak do tego dochodzi.
    U mnie w Hondzie są pod wałem osłony które wyglądają jakby miały chronić od
    dołu wał korbowy przed zbyt głębokim zanurzeniu się w oleju.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: