  • 1. Data: 2010-11-08 18:44:56
    Temat: zawieszenie citroen c5 c.d.
    Od: "adi" <a...@g...com>

    ponawiam pytanie w związku z tym że ktoś wczoraj zrobił sobie śmietnik z
    mojego zapytania i nie pomógł w jakikolwiek sposób.

    czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje sie co może być z citroenem c5
    rok prod 2004, cały czas wywala bezpiecznik od pompy
    zawieszenia, jak sprawdzić czy przyczyną może byc pompa? oraz gdzie
    ewentualnie we Wrocławiu ktoś to uczciwie zrobi

  • 2. Data: 2010-11-08 18:59:22
    Temat: Re: zawieszenie citroen c5 c.d.
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > rok prod 2004, cały czas wywala bezpiecznik od pompy
    > zawieszenia, jak sprawdzić czy przyczyną może byc pompa? oraz gdzie

    Podmienić pompę? Zwłaszcza jkak to robi w bliżej nieokreślonych momentach.
    Bo jak za każdym razem to... odłączyć pompę?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-11-08 19:02:28
    Od: "adi" <a...@g...com>

    za każdym razem lub po przejechaniu max 1 km, odłączenie pompy nic nie da
    bo auto odrazu opadniena dół, a podmienic nie mam skąd

  • 4. Data: 2010-11-08 19:04:27
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > za każdym razem lub po przejechaniu max 1 km, odłączenie pompy nic nie
    > da bo auto odrazu opadniena dół,

    Super.
    Ale spali wtedy bezpiecznik?
    Jak nie to masz odpowiedź.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2010-11-08 19:14:37
    Od: "adi" <a...@g...com>

    w sumie masz rację spróbuje pojeździć z odłączoną pompą ale jeździ sie
    dosłownie jak taczka z metalowym kołem :)

  • 6. Data: 2010-11-08 19:24:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.11.2010 adi <a...@g...com> napisał/a:
    > w sumie masz rację spróbuje pojeździć z odłączoną pompą ale jeździ sie
    > dosłownie jak taczka z metalowym kołem :)

    Odpuść, na 99% nie będzie wtedy przepalało. Przepala z uwagi na awarię
    pompy, która pobiera za dużo prądu. Nawet sprawna żre tyle prądu, że aż
    światła przygasają. Pojedź po prostu do kumatego serwisu i niech sprawdzą.
    We Wrocławiu ze starszymi Citroenami jeździło się tutaj:
    http://warsztat.viw.pl/ - nie wiem, jak Darowski sobie radzi z C5, ale jest
    to jakiś trop. Na pewno wie o C5 więcej niż przeciętny warsztat.
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2010-11-08 19:32:42
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > to jakiś trop. Na pewno wie o C5 więcej niż przeciętny warsztat.
    > --
    > Samotnik
    > Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

    super świetna podpowiedz spróbuje się tam umówić

  • 8. Data: 2010-11-09 09:03:40
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

> [...]
    > zawieszenia, jak sprawdzić czy przyczyną może byc pompa? oraz gdzie
    > ewentualnie we Wrocławiu ktoś to uczciwie zrobi

    smigaj z tym do Włodka na karmelkowa 29 ( wielki żólty warsztat )
    wie co robi i nie zedrze z czlowieka

  • 9. Data: 2010-11-09 10:51:36
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    U mnie pomogła wymiana pompy.
    Problemy z bezpiecznikami zaczęły się po wymianie oryginalnego akumulatora na nowy
    lepszy.