  • Data: 2010-11-08 14:27:23
    Temat: Re: zawieszenie citroen c5
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > jedyne co wiadomo, to, że Citroen zrobił MyWay "wspólnie z Beckerem" -
    > cokolwiek to znaczy. Znając niezbyt wyrafinowaną konstrukcję paru modeli
    > nawigacji Beckera (nie znów tak daleko odbiegającą od modeli z Biedronki)
    > są szanse, że będzie tam jakieś Windows CE pod spodem, co da spore
    > możliwości.

    Nawigacja jest faktycznie prosta jak konstrukcja cepa i żadnych fajerwerków
    po niej nie można się spodziewać.
    Z mojego punktu widzenia funkcjonalność jest OK, to, że jest wbudowana
    fabrycznie jest OK, działa i pokazuje to, co chcę widzieć.
    Algorytm wyszukiwania POI jest cokolwiek "interesujący" ale to już zupełnie
    inna sprawa :-)

    A tak przy okazji - jeśli jest ten kolorowy wyświetlacz to różnice są we
    wszystkim co on pokazuje czy tylko w nawigacji? (chodzi mi o różnicę
    pomiędzy MyWay a RT3)