  • Data: 2009-01-17 14:36:20
    Temat: Re: zasilanie LED z gniazdka - ma to sens?
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale on tez sie grzeje :-)
    > Impulsowa ?
    > ona na pol ampera projektowana.

    ładowarka z allegro kosztuje 2.5zł. kondensator400V, resystor 5W -
    wychodzi podobnie. (moze troche mniej).
    Pytanie o aspekt energetyczny! Czy ładowarka (lekka, w niej jest
    transformatorek jak kostka cukru) zużyje tyle samo mocy co [R+C] na
    230v? Jeżeli sa różnice to czy są znaczne czy minimalne?

    ToMasz