  • Data: 2011-12-21 06:46:42
    Temat: Re: zasilacz ATX
    Od: "Remek" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldemar Krzok" napisał:

    > Ty zacząłeś obrażać ludzi.

    Nieprawda. Nie ja zacząłem. Gdybyś uważni9e sledził wątek to bys zobaczył:

    Pytanie:

    Od czego zależy wysokość napięć wyjściowych?

    Odpowiedzi:

    - ROTFL
    - Po co ci schemat
    - raptem 5 minut i powinienes znalezc
    - Schemat nie pomoze ci w lokalizacji spalonego tranzystora.

    I tym podobne wynurzenia "fachowców", dla których naprawa polega na wymianie
    wyparowanego tranzystora, bo innych usterek nie są w stanie znaleźć i
    naprawić. Przecież tego nie da się czytać. To jest obrażanie ludzkiej
    inteligencji.

    > dostałeś odpowiedź adekwatną do pytania (podłączyć obciążenie pod 5V,
    typowy problem), a ty odpowiedziałeś
    > doradcy, że takie coś może sobie wsadzić....

    Podtrzymuję. Patrz wyżej.

    Wyniki innego zasilacza:

    Obciążona linia 12V

    11,6V
    5,45V

    Po obciążeniu linii 5V

    12,65V
    5,1V

    Wskaż mi kogoś, kto się do tego ustosunkował.

    Remek