  • Data: 2009-05-31 14:58:48
    Temat: Re: zasilacz 5V z akumulatorem Li-jon
    Od: Paweł <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy specyfikacja USB, nie przewiduje czasami wymog aby zasilacz, mial
    > wydajnosc pradowa 4 x 500mA?

    Chyba nie. Jeśli się nie podłączy zewnętrznego zasilacza to hub też
    działa. Tak wiec jeśli zasilacz nie ma odpowiedniej wydajności to prąd
    będzie pobierany z komputera.

    > chyba, jesli podlaczymy 1000mA, hub moze zarzadac 2000mA i zasilacz moze
    > sie spalic ...

    Od zasilacza hub nic nie może zażądać.
    Musisz znaleźć taki hub, który ma zasilacz na 5V np. taki:
    http://allegro.pl/item629480031_techtop_y_206p_usb_2
    _0_hub_4_porty_zasilacz_wawa.html
    Ja identyczny kupiłem z zasilaczem 5V 1A.
    Następnie zamiast oryginalnego zasilacza jakoś podłączyć ten akumulator
    Zapewne będziesz musiał zrobić do tego celu specjalny kabelek.

    Paweł