  • 1. Data: 2010-05-11 18:25:54
    Temat: zarysowanie - jaka pasta
    Od: "h1n1" <h...@w...pl>

    Zarysowałem delikatnie przód auta. Bark wgnieceń, jedynie na warstwie
    lakieru została obca materia, którą normalnie nie można zetrzeć ("weszła" w
    lakier). Wiem, że istnieją pasty, aby zretuszować tego typu "wady".
    Czego szukać na rynku i w jaki sposób dobrać kolor pasty, aby był jednolity
    z lakierem?
    Pojazd to Opel Vectra C (kombi).

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5105
    (20100511) __________

  • 2. Data: 2010-05-11 18:27:53
    Temat: Re: zarysowanie - jaka pasta
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 May 2010 18:25:54 +0200, h1n1 napisał(a):

> [...]
    5105 (20100511) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Szukaj fachowca, to wymaga więcej zachodu niż prawidłowe ustawienie
    własnego komputera, żeby nie wysyłał spamu - a na tym poległeś.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-05-11 18:41:55
    Od: Janusz Pabłocki <j...@g...pl>

    > W dniu 2010-05-11 18:27, Waldek Godel pisze:
    > Szukaj fachowca,
    Ty dość długo szukasz i jakoś bez pozytywnego rezultatu.

    >to wymaga więcej zachodu niż prawidłowe ustawienie
    > własnego komputera
    Nie komputera tylko programu.

    > żeby nie wysyłał spamu - a na tym poległeś.
    Ty też poległeś.
    Bloga sobie załóż i tam przemycaj te swoje złote myśli.

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2010-05-11 18:46:09
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-11 18:25, h1n1 pisze:
> [...]
    > lakier). Wiem, że istnieją pasty, aby zretuszować tego typu "wady".
    > Czego szukać na rynku i w jaki sposób dobrać kolor pasty, aby był jednolity

    Tempo i szmatka. Nie używaj wiertarki i filcu. Rób to ręcznie.

  • 5. Data: 2010-05-11 18:58:52
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ja uzywalem skutecznie specyfiku carplan do regeneracji lakieru metalicznego

    potem zawoskujesz i wio

  • 6. Data: 2010-05-11 19:04:05
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "h1n1" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w lakier). Wiem, że istnieją pasty, aby zretuszować tego typu "wady".
    > Czego szukać na rynku i w jaki sposób dobrać kolor pasty, aby był

    Możesz spróbowac na początek plastmallem,
    ew. są pasty o podstawowych kolorach
    (nie musi być dokładny) do usuwania rys.
    Ostatnio kupowałem taką w Tesco,
    wybór był dosyć spory, efekt zadawalający,
    koszt ~20 PLN.

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2010-05-11 19:07:38
    Od: "bosskg" <b...@w...pl>

> [...]
    > Wiem, że istnieją pasty, aby zretuszować tego typu "wady".
    > Czego szukać na rynku i w jaki sposób dobrać kolor pasty, aby był jednolity z

    Ja używałem do rys Automax i byłem miło zaskoczony. Daje rade lepiej niż Tempo.

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-05-11 19:10:14
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > ("weszła" w lakier). Wiem, że istnieją pasty, aby zretuszować tego typu
    > "wady". Czego szukać na rynku i w jaki sposób dobrać kolor pasty, aby

    Pasta Automax, kupisz za max 4zł, szmatka w dłoń i do dzieła.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 9. Data: 2010-05-12 17:43:29
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-11 19:07, bosskg pisze:

    > Ja używałem do rys Automax i byłem miło zaskoczony. Daje rade lepiej niż
    > Tempo.

    Zwłaszcza, że to to samo :D

  • 10. Data: 2010-05-12 20:48:56
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>