  • Data: 2010-05-19 19:24:14
    Temat: Re: zarówka diodowa w obudowie GU10
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> szukaj wiadomości tego autora

    Tmek wrote:

    > Jak chesz miec jasno i zey malo pradu to zuzywalo to zaloz sobie
    > swietlowke.

    do miejsc typu kibelek czy lazienka to za duzo wlaczen/wylaczen.
    halogeny i zwykle zarowki sa chyba optymalne.

    ledy maja jedna drobna zalete ktora wykorzystuje w miejscach gdzie jest
    czujnik ruchu - jesli podlaczy sie leda pod typowy czujnik ruchu, to swieci
    on slabym swiatlem, do momentu w ktorym czujka nie zlapie ruchu - wtedy
    swieci oczywiscie mocno. daje to troche wieksze mozliwosci jesli chodzi o
    np. oswietlenie korytarzy - czujka ruchu nie musi duzo 'lapac' , a
    'przygaszone' ledy daja dosc swiatla zeby 'trzymac pion' czy nie wpasc na
    przeszkody.

    ad tematu oswietlenia lazienki to imho lepiej niz inwestowac w ledy warto
    kupic sobie do lazienki wlasnie czujke ruchu - poprawia higiene,
    bezpieczenstwo i komfort (no i nie ma problemu z tematem 'kto zostawil
    swiatlo w lazience').