    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zaroka matowa a pierdolona UE
    Date: Wed, 15 Dec 2010 22:49:19 +0100

    On Wed, 15 Dec 2010 13:32:40 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >Trzeba mieć coś nie po kolei, żeby uważać, że w przemyśle o strukturze
    >takiej, jaką ma energetyka, spadak zużycia nie spowoduje wzrostu cen
    >jednostkowych.

    No wiesz - mamy teraz konkurencyjnych dostawcow, jak pradu zrobi sie
    nadmiar, to jak ma nie spasc ?

    W dodatku jak popatrzysz to dominujacy jest wieczorny pik, pare
    procent spadku i zrobi sie duza oszczednosc.

    >Wiele rzeczy potrafi rzucić się na mózg. Nie uwierzę, że wszystko to od
    >słuchania empetrójek.

    Latwiej uwierzyc ze powycinane pasmo wplywa na mozg przez ucho niz
    przez oko.

    Tylko wcale nie jestem pewnien czy mp3 ma powycinane pasmo. Za to
    zwykla mowa ma niezle prazki.

    J.