  • Data: 2024-01-28 02:05:47
    Temat: Re: zapytanie - drukarka 3D
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prusa XL?

    Noooo... Z 2 extruderami i zmontowana to już 14.900
    To jednak 2x drożej.

    Ale trzeba przyznać, że lepsze 2 osobne niż jak w tym bambusie - wymiana
    w trakcie.

    > Możesz tak uważać, poczekamy jak się będą sprawować. Ender też miał być
    > bezawaryjny i "wcale nie kupiłem dla mody" a potem lądowało to barachło
    > u mnie na stole.

    Chyba nie ma "bezaawaryjnej drukarki 3D". No nie ma cudów. W bambusie
    jest niestety problem z wymianą tego i owego z powodu kiepskiego
    dostępu. Trzeba się narozkręcać...

    > Nie życzę nic złego. Jestem cieka wtylko jak się to rozwinie.

    No powiem ci, że ten Prusa XL wygląda ciekawie. Przyjrzę mu się.
    Drukowanie w kolorze to mam w dudzie, bardzie mi potrzeba materiału
    podporowego. To jednak 2 osobne extrudery szybciej będą drukować niż te
    podmianki bambusowe.

    Popatrzę sobie. Może jeszcze wyjdzie na twoje :)