  • Data: 2009-05-22 11:44:20
    Temat: Re: zapowiedzi AUS 4D - ?wieżyzna :-)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Na numer 7-, er, 9-cyfrowy. Rzeklbym nawet, ze numery typu xyyyyyy (w

    Jak w Lublinie "się porobiło" "korporacji" więcej niż tylko defaultowe
    919, to wtedy miały one z reguły "ładne" numery i związane z nimi nazwy:
    np. 22222 "Dwójki", 33333 "Trójki", 555555 "Piątki" itp. Upgrade do 7
    cyfr oczywiście zdeka tę zależność popsuł, ale 5322222, 5333333, czy
    5255555 też nie są IMHO tragiczne. Niemniej jednak wszyscy i tak sobie
    zanabyli 9xxx (a niektórzy, jak w podawanym już przeze mnie przykładzie
    http://www.taxi9626.lublin.pl/ nawet po dwa :-))

    > Warszawie kilka korporacji ma takie) sa latwiejsze do zapamietania
    > niz xyzab.

    No, ale przecież do zapamiętania są tak naprawdę tylko 3 cyfry, bo 9,
    czy obecnie 19, czy (tak jak chciałby Sempiterna) 199 to jest stały
    fragment numeru. Niemniej jednak IMHO nie jest to wystarczający powód,
    żeby stosować taką numerację u taryfiarzy, zwłaszcza, że w numeracji
    geograficznej chyba znajdzie się jeszcze sporo wolnych numerów łatwych
    do zapamiętania.

    > Po przetestowaniu, ze 9xyz czy 19xyz wybierane w Zakopanem laczy z
    > taksowkami w Nowym Saczu, staram sie tych skroconych numerow nie
    > uzywac w ogole.

    Wybierałeś bez kierunkowego 18? Ale skoro już wiesz, że z kierunkowym 18
    z Lublina łączy z Zakopanem to może Zakopane-Zakopane też tak przejdzie ;-)?

    Przemek