  • 31. Data: 2019-09-19 20:08:15
    Temat: Re: zapis b. cichego dzwieku - jak?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-09-18 o 02:02, 1634Racine pisze:
    (...)
    > Macie pomysl jak zabrac sie za zapis takiego audio?

    Mikrofon piezoelektryczny do gitary akustycznej. Taki klips, umieszcza
    się go na gryfie. Hi-Fi to to nie jest, ale działa.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 32. Data: 2019-09-19 21:12:29
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-09-18 o 02:02, 1634Racine pisze:

    > Macie pomysl jak zabrac sie za zapis takiego audio?

    Hasło mikrofon kontaktowy:

    > https://allegro.pl/oferta/mikrofon-kontaktowy-bardzo
    -czuly-pickup-8430440308

  • 33. Data: 2019-09-20 14:30:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-18 o 11:49, Marek pisze:

    > Kup  zestaw do podsłuchu, w zestawie jest specjalny mikrofon do
    > umieszczenia w ścianach lub podłodze, świetnie zbiera  takie ciche
    > dźwięki od sąsiadów.

    Tyle, że takie podsłuchiwanie jest karalne i można z tego powodu mieć
    spore kłopoty jak sąsiad założy sprawę sądową.

    Mój znajomy już coś takiego przerabiał. Nie dość, że musiał zapłacić
    koszta sądowe to jeszcze zadośćuczynienie na rzecz sąsiada, a była to
    wtedy dość pokaźna kwota kliku tysięcy złotych. Tyle, że było to ponad
    10 lat temu i kwota ta znaczyła wtedy o wiele więcej niż obecnie. Nie
    pamiętam dokładnej kwoty, ale była to wtedy równowartość kilku wypłat
    tego znajomego. Niestety trafił na sąsiada, który nie chciał odpuścić i
    wszystko co zasądził sąd musiał zapłacić.

  • 34. Data: 2019-09-20 14:41:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 września 2019 14:30:03 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > tego znajomego. Niestety trafił na sąsiada, który nie chciał odpuścić i
    > wszystko co zasądził sąd musiał zapłacić.

    Jaka jest techniczna możliwość ze sąsiad dowie się ze jest podsłuchiwany przez
    ścianę/strop?

  • 35. Data: 2019-09-20 14:48:16
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Uzytkownik w news:5d84c649$0$17354$65785112@news.neostrada.pl
    > Tyle, że takie podsłuchiwanie jest karalne i można z tego powodu mieć
    > spore kłopoty jak sąsiad założy sprawę sądową.

    chodzi o odglosy bez watpienia natury technicznej, rodzaj zaklocen, o czym
    Ty piszesz, jaki sasiad...? :)

  • 36. Data: 2019-09-20 20:08:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kris napisał:

    > Jaka jest techniczna możliwość ze sąsiad dowie się ze jest podsłuchiwany
    > przez ścianę/strop?

    Jak to jaka?! Trzeba podsłuchiwać, wtedy wiadomo co, gdzie i kiedy sąsiad
    montuje w domu przy ścianach/stropach.

    Jarek

    --
    Jeśli myślisz, że wszyscy na świecie działają przeciwko tobie, to
    jest normalne. Manią by było, gdybyś uważał, że działają w zmowie.

  • 37. Data: 2019-09-20 21:10:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-20 o 14:48, 1634Racine pisze:
    > Uzytkownik w news:5d84c649$0$17354$65785112@news.neostrada.pl
    >
    > chodzi o odglosy bez watpienia natury technicznej, rodzaj zaklocen, o
    > czym Ty piszesz, jaki sasiad...?  :)

    A skąd ja mogę wiedzieć jaki sąsiad?

    Ja tylko ostrzegam, że jeżeli są tam sąsiedzi to później wykorzystując
    takie nagrania można mieć kłopoty.

    Jak byś  precyzyjniej opisał o co chodzi to nikt nie musiałby tu wróżyć,
    a może od razu ktoś znalazłby rozwiązanie.

  • 38. Data: 2019-09-20 23:32:21
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Uzytkownik w news:5d852427$0$524$65785112@news.neostrada.pl
    [.....]
    > A skąd ja mogę wiedzieć jaki sąsiad?

    a czy ja pytam?

    > Jak byś precyzyjniej opisał o co chodzi

    jest opisane max precyzyjnie --> natura dzwieku + natezenie + w jakich
    miejscach jest sens mierzyc (przymierzac sie do mierzenia)
    zadne inne inf. nie sa potrzebne dla dumania o *sposobie* pomiaru. Bo o tym
    jest watek. Tematy oboczne - smieca.

  • 39. Data: 2019-09-21 00:01:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Sep 2019 14:30:05 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Tyle, że takie podsłuchiwanie jest karalne i można z tego powodu
    > mieć
    > spore kłopoty jak sąsiad założy sprawę sądową.

    Nie jest karalne jeśli tego nie publikuje. Ale to zależy od układów.
    W mojej wsi sąsiad nagrywał małżonkę z kochankien a potem wszystkim
    nagranie do skrzynek pocztowych podrzucał. Taka publikacja była. I
    nikomu krzywda się nie stała.

    --
    Marek

  • 40. Data: 2019-09-21 00:05:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Sep 2019 14:48:16 +0200, "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    wrote:
    > o czym
    > Ty piszesz, jaki sasiad...? :)

    Ten typ tak ma, taki lokalny paranoik. Wszędzie widzi zagrożenia,
    karanie lub pociąganie do odpowiedzialności. Założę się, że nigdy nie
    był karan, panicznie się tego boi i stąd taki wrażliwy .

    --
    Marek