  • 21. Data: 2011-06-28 21:05:53
    Temat: Re: zapinanie kasku
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-28 22:42, Marcin pisze:

    > Bzdura.
    > No chyba, że nosisz w portfelu podpisane oświadczenie, że w przypadku szkód
    > na Twoim ciele wywołanych brakiem kasku/jego zapięcia odmawiasz leczenia po
    > to, by NIE BLOKOWAĆ ŁÓŻKA W SZPITALU PRAWDZIWIE POTRZEBUJĄCEMU.

    Cale zycie place wysokie skladki na NFZ i bede zajmowal przyslugujace mi
    lozko tak dlugo jak mi sie bedzie podobac.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 22. Data: 2011-06-28 21:13:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szkód na Twoim ciele wywołanych brakiem kasku/jego zapięcia odmawiasz
    > leczenia po to, by NIE BLOKOWAĆ ŁÓŻKA W SZPITALU PRAWDZIWIE

    Ale pierdolisz Misiek. A kto jest tym prawdziwie potrzebującym? Babka, którą
    pierdolnął Marider? Czy jej siostra, która chodzi do lekarza 5 razy w
    tygodniu, do wszystkich specjalistów, bo ją w dupie strzyknęło, a tak
    naprawdę to się nudzi i lubi jak młody dochtur ją po piździe pogładzi?
    Tysiące takich starych kurew niszczą służbę zdrowia. Przykład namber tu: jak
    nie masz pieniędzy, nie masz za co kupić chleba, to wpada Ci do domu policja
    i na siłę daje chleb, który masz przy nich wpierdalać, bo inaczej dostaniesz
    mandat? Ktoś kurwa na siłę, bez mojej zgody niby dba o moje zdrowie, a tak
    naprawdę chodzi w tym wszystkim o to, żeby ZAWSZE mieć pretekst do dojebania
    mi mandatu. Płacę podatki ZUS, więc dlaczego niby mam sobie odmawiać opieki
    medycznej? Byle chuj, który skacze z mostu, żeby się zabić lub inny wisielec
    na siłę jest ratowany, a ja za to, że bez kasku to już chuja? :-) Uświadom
    sobie jedną rzecz - ten system i ludzie rządzący tym krajem są pojebani.
    Przykład: jesteś bezrobotny z własnego wyboru - jest robota, ale Ty ją
    pierdolisz, lubisz pić za wyżebrane i chuj. Ale jak zachorujesz to lubisz
    tez byc leczony. I tu kłania sie pojebany kraj: wystarczy, że raz w miesiącu
    pojedziesz do biura pracy i podpiszesz kwit, że byłeś i stanie się cud -
    masz darmową opiekę medyczną!!!! Bez składek ZUS, bez podatków, bez ruszenia
    chujem. Cud. Ale bez kasku nichuja. Jedziesz samochodem bez pasów -
    milicjanty Cie jebią, mandaty walą, dbają o Twoje zdrowie? Nichuja - dbają o
    własne pensje - wszystkie mandaty idą do kasy gmin, powiatów a one płacą
    pensje milicjantom. Tak to działa. Im więcej mandatów sobie najebią, tym
    będą mieli większe pensje. Straż miejska i inne miśki tak samo. Nie
    zauważyłeś, że w Polsce jest konkurs w wymyslaniu wszelkich idiotyzmów,
    znaków w pojebanych miejscach, fotoradarów, lini podójnych najbanych tak
    gęsto, żebyś się nie połapał i płacił mandaty? Mandaty - tylko to się liczy.
    Gmina kupuje fotoradar za 100tys pln. Za pol roku taki fotoradar zarabia
    nawet 3 miliony. I jest bezpieczniej? Pierdolenie. Tak na marginesie, kask
    to przeważnie jedyna cała rzecz po pierdolnięciu moturem - i wcale nie
    znaczy to, że on cokolwiek ochronił. Przeważnie nie ma już czego chronić.
    Nie wierzysz? Odkręć 200 i zapierdol w autobus. Przekonasz się. :-)

    --
    Grzybol

  • 23. Data: 2011-06-28 21:13:56
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-06-28 12:15, moonraker pisze:
    > Czy w kodeksie drogowym jest jakoś sprecyzowane że kask podczas jazdy ma
    > mieć zapięty pasek pod broda?

    nie

    > Pytam bo często widuje osobników z
    > nonszalancko zatkniętym na czubek głowy kaskiem a po bokach powiewają
    > sobie na wietrze zapięcia.

    no i ?

    > Zwykle to stare zarozumiałe dziady na
    > wypasionych skuterach. Wiem że to ich sprawa co robią ze swoją głową ale
    > pytam z czystej ciekawości.

    Ale ton w jakim postawiles pytanie brzmi jakbys im zazdroscil i
    rozpietych paskow i skuterow i wieku.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 24. Data: 2011-06-28 21:18:03
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-06-28 23:13, Grzybol pisze:
> [...]
    > cokolwiek ochronił. Przeważnie nie ma już czego chronić. Nie wierzysz?
    > Odkręć 200 i zapierdol w autobus. Przekonasz się. :-)

    WOW ... ze Ci sie chce... Podziwiam. Kuczu to samo ujal w jednym zdaniu :)

    (specjalnie zacytowalem calosc)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 25. Data: 2011-06-28 21:22:16
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

> [...]
    > zdrowie? Nichuja - dbają o własne pensje - wszystkie mandaty idą do kasy
    > gmin, powiatów a one płacą pensje milicjantom. Tak to działa.

    O. Mam Cie !! Wczesniej nie zauwazylem. Nie. Tak nie. Mandaty
    polucjantuf ida do centrali (kasy panstwa) Mandaty strazy miejskiej do
    gmin - dlatego oni kochaja fotoradary.

    :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 26. Data: 2011-06-28 21:27:45
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > WOW ... ze Ci sie chce... Podziwiam. Kuczu to samo ujal w jednym zdaniu :)
    > (specjalnie zacytowalem calosc)

    Chce mi sie jakos:-) Jeszcze se poględze. Jakis kutas wymyslił, że
    alkoholizm jest chorobą. Armie komisji antyalkoholowych, sądy, policja na
    siłę zmuszają pijaków do leczenia. Dziadek umiera z głodu lub z powodu
    choroby bo nie ma za co leków wykupić - każdy go pierdoli, tu przymusu
    leczenia już nie ma. Wydaje się, że nie ma w tym logiki. Jest. Setki tysięcy
    ludzi w tym kraju, pracowników służby zdrowia, terapeutów, pielęgniarek,
    członków komisji i innych chui ma dzięki temu pracę. Budżet państwa się
    cieszy, bo ma wchuj dochodów z wódy, a sztab jebanych nieudaczników ma
    robotę do konca życia. Kręci się? Kręci. Żeby obrazek był już całkiem
    idylliczny - siniakom, którzy są chorzy na chorobę alkoholową, ZUS i KRUS
    przyznaje renty. Bo on chory przeciez jest. Kuuurwa!!! To jest dopiero
    piękne:-)

    --
    Grzybol

  • 27. Data: 2011-06-28 21:28:43
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > O. Mam Cie !! Wczesniej nie zauwazylem. Nie. Tak nie. Mandaty polucjantuf
    > ida do centrali (kasy panstwa)

    Sprawdź dokładnie - cus sie tu zmieniło...

    --
    Grzybol

  • 28. Data: 2011-06-28 21:33:43
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > O. Mam Cie !! Wczesniej nie zauwazylem. Nie. Tak nie. Mandaty polucjantuf
    > ida do centrali (kasy panstwa)

    Część kasy z mandatów trafiła tu:
    http://gorzow.gazeta.pl/gorzow/1,36844,4990004.html
    A troche piszą też tu:
    http://www.forumsamochodowe.pl/tepe-karanie-kierowco
    w-przez-policje-tajemnica-mandatow-vt39527.htm

    --
    Grzybol

  • 29. Data: 2011-06-28 21:41:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-28 23:27, Grzybol pisze:

    > Chce mi sie jakos:-) Jeszcze se poględze. Jakis kutas wymyslił,
    > że alkoholizm jest chorobą.

    Pozwolę się wpierdolić. Uznał, że alkohol jest dla ludzi. A
    marychy zapalić nie wolno.

    > sądy, policja na siłę zmuszają pijaków do leczenia.

    Jarających dla sportu nie - ich się sadza do pierdla nawet jak
    nie prowadzą paląc ;)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 30. Data: 2011-06-28 21:42:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-28 23:28, Grzybol pisze:

    > Sprawdź dokładnie - cus sie tu zmieniło...

    Sprawdź dokładniej. Zmieniły się "metody i możliwości". Podział
    kasy jest taki sam. SM/SG/SW - kasuje do gminy. Policja - do
    skarbu państwa.