  • Data: 2011-07-02 10:26:19
    Temat: Re: zapinanie kasku
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-02 02:07:23 +0200, moto moto <p...@g...com> said:

    > A to muszę iść z przewodnikiem? A jak znajdę takiego co pójdzie,
    > to co
    > wtedy? Bąka puścisz?

    Posram się nawet z przejęcia. Przyjdziesz mnie podetrzeć?

    > Pardon z góry za argument ad personam, ale Ty musiałeś być upuszczo
    > ny
    > przez rodziców jak byłeś bardzo młody i teraz Ci zostało.

    Na szczęście kask mnie ocalił.

    > Znajdujesz
    > wydumane uzasadnienei do tego, żeby ludzi zmuszać do pewnych zachowań

    Wydumane niewydumane, jest paru takich, którym ocaliło to życie.

    > Zmuszanie wszystkich ludzi do jeżdzania w kasku nie ma nic wspólnego
    > ze zdrowym rozsądkiem. To jest wyłącznie moja sprawa.

    Gdyby płacenie za opiekę medyczna miało coś więcej wspólnego z realnymi
    kosztami służby zdrowia, może nawet bym Ci przyznał rację. Zresztą -
    możesz jeździć bez kasku - po swojej łące, czy prywatnym torze pod
    domem, tam nikt Ci tego nie zabrania. A nawet możesz i po ulicy, tyle
    że to kosztowne hobby. Nic to, bądź twardy, lej na system!

    > Co mi się stanie
    > jak szlifa zaliczę. FYI: nie tylko jeżdzę w zapiętym kasku, a tak
    > że
    > latam w porządnym skórzyanym wdzianku, nawet jak jest gorąco, bo
    > uważam, że moje życie i zdrowie jest ważniejsze niż trochę potu

    Aha. Czyli tak se radośnie pierdolisz o wolności, z ktorej i tak byś
    nie korzystał?

    > Na szczęśnie ustawo-tfu-dawca nie wymaga tego ode mnie.

    Ale zaraz zacznie! Tuż przed tym, jak w ogóle zabroni jazdy motocyklem.
    Przecież ciągle knują na ten temat i raz dwa ograbią nas z wolności.

    > Czy teraz rozumiesz pod jakim idiotyzmem się podpisujesz?

    Nooo. Idiotyzmem będącymi obowiązującym prawem w niemal całym
    cywilizowanym świecie, od lat wielu. Skoro brakuje Ci zdolności pojęcia
    prawd prostych, to napiszę jasno, może dotrze: Twoje i kolegów
    pitolenie o odzieraniu z wolności i kagańcu na widzimisiu jest tylko
    żałosnym pierdoleniem bez żadnych szans na ziszczenie. Nie zapowiada
    się, aby którykolwiek kraj zdecydował się na rezygnację z obowiązku
    jazdy w kasku, kropka. I jakoś nie zawiązał się powszechny ruch walki z
    tym wrednym reżimem, nie ma demonstracji na ulicach miast i wsi
    domagających się zniesienia nieludzkiego nakazu, tak uwierającego
    powszechne poczucie wolności.
    Gardłuj się, czy też wypłakuj do woli, nic to nie zmieni. Mam nadzieję
    że starczyło Ci sprawności szarych komórek do przyswojenia tego faktu.

    > No nie wiem,
    > może jesteś na tyle ograniczony umysłowo, że nie jesteś w stanie
    > zakumać elementarnych spraw.

    I kto to mówi?

    > Może jednak nie powinieneś się wypowia
    > dać publicznie, co?

    Mam ochotę, to se klepie po kibordzie, nie podoba się, nie czytaj.

    de Fresz