  • 21. Data: 2011-07-09 14:08:20
    Temat: Re: zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4e186065$1@news.home.net.pl... W dniu 2011-07-09 14:58, Tmek pisze:
    > No i to wyjasnia sprawe ;)) Poza tym - nigdzie nie wpisal przebiegu ani
    > nic...ah no!

    To po jakiego chuja licytujesz w takiej aukcji, zawracasz dupe angolowi,
    ludziom na tym forumie i szukasz usprawiedliwienia dla siebie, że niby nie
    jesteś pierdolnięty...

    --
    Grzybol

  • 22. Data: 2011-07-09 14:30:49
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-09 16:08, Grzybol pisze:

    > To po jakiego chuja licytujesz w takiej aukcji, zawracasz dupe angolowi,
    > ludziom na tym forumie i szukasz usprawiedliwienia dla siebie, że niby
    > nie jesteś pierdolnięty...

    Z reguly z chamstwem mam styk zaden - ale widac na grupie dyskusyjnej
    sie nie uniknie ;)

    Jak mniemam to 'po jakiego chuja' - znaczy mniej wiecej po polsku
    'dlaczego' - ano dlatego, ze jak sie zapewne domyslasz - cos chcialem
    kupic (konkretnie to cos co bylo na aukcji). W tym przypadku, nie wdajac
    sie wieksze szczegoly - opis nieco odbiegal od rzeczywistosci.

    Co do 'tego foruma' jak to pieknie nazywasz ;))) - to mysle, ze to jest
    miejsce, gdzie oprocz takich wsiokow jak ty - siedza ludzie w miare
    inteligentni, pokojarza pewne fakty - a i nawet pomoga. I okazuje sie,
    ze mam racje.

    Co do trzeciej czesci to nawet nie chce mi sie polemizowac.

    No, a teraz - sio do obory, czy jak tam sie to u was mowi.

  • 23. Data: 2011-07-09 14:34:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-09 16:30, Piotr pisze:

> [...]
    >
    > Co do trzeciej czesci to nawet nie chce mi sie polemizowac.
    >
    > No, a teraz - sio do obory, czy jak tam sie to u was mowi.

    Grzybol ma racje chociaz napisal to w jezyku mniej zrozumialym dla wielu
    hrabiow stad.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 24. Data: 2011-07-09 14:38:27
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-09 16:34, Kuczu pisze:
    > Grzybol ma racje chociaz napisal to w jezyku mniej zrozumialym dla wielu
    > hrabiow stad.

    Moze nie od razu hrabiow, bo dyc nie kazdy kto nie jest chamem jest od
    razu hrabia.

    A co do tego czy ma racje, czy nie ma - to zalezy od punktu widzenia -
    dla mnie nie ma. Zreszta z chamem sie nie dyskutuje - wiec tez i
    obiektywne racji miec nie moze - bo jakby nie istnial...

    I ciesze sie, ze pojawily sie jakies opinie konstruktywne - oprocz tego
    pana z obory (Grzybol czy jak tam) byly tez konstruktywne opinie - np.
    ja sam bym nie wpadl na to, z ta linka od sprzegla i nie rozpoznalbym,
    ze to moto mialo silnik sprzed 1996 r - to dla mnie kolejna wazna
    informacja.

  • 25. Data: 2011-07-09 14:40:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-09 16:38, Piotr pisze:

    > A co do tego czy ma racje, czy nie ma - to zalezy od punktu widzenia -
    > dla mnie nie ma.

    Jakos mnie to nie dziwi. Malo kto umie przyznac ze zachowal sie jak idiota.

  • 26. Data: 2011-07-09 14:43:42
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-09 16:40, Kuczu pisze:
    > Jakos mnie to nie dziwi. Malo kto umie przyznac ze zachowal sie jak idiota.

    Wez sobie przeczytaj ten watek od poczatku i zobacz, ze z mojego punktu
    widzenia warto bylo zadac te pytania, wiele sie dowiedzialem (nie od
    ciebie ani od Rosola czy jak mu tam).

    Z mojej strony EOT, bo to co teraz robimy to wlasnie strata czasu i
    smiecenie na forum.

  • 27. Data: 2011-07-09 14:46:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-09 16:43, Piotr pisze:

    > Wez sobie przeczytaj ten watek od poczatku i zobacz, ze z mojego punktu
    > widzenia warto bylo zadac te pytania, wiele sie dowiedzialem (nie od
    > ciebie ani od Rosola czy jak mu tam).

    Czytalem i ma wrazenie ze probujesz wykrecic sie z obowiazku kupna tego
    motocykla. Dlatego szukasz hakow.

  • 28. Data: 2011-07-09 14:51:15
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-09 16:46, Kuczu pisze:

    > Czytalem i ma wrazenie ze probujesz wykrecic sie z obowiazku kupna tego
    > motocykla. Dlatego szukasz hakow.

    Odnosisz zle wrazenie. Gdyby byl OK, chetnie bym go kupil za te cene -
    niestety nie jest OK, wiec nie kupie.

    Kwestie silnika, przebiegu itd. to kwestie poboczne - najwazniejszy jest
    ten V5 - sprzedajacy pisze, ze 'zgubil' - ale to jest latwe do
    odzyskania (nawet online mozna w UK to zrobic) - jesli sie kiedykolwiek
    go mialo...

  • 29. Data: 2011-07-09 15:33:35
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Z reguly z chamstwem mam styk zaden - ale widac na grupie dyskusyjnej sie
    > nie uniknie ;)

    Skoro tu napisałeś, to już nie unikniemy... Chłopcze z małym jebanym
    mózgiem: chamstwem jest licytacja w aukcji, w której z góry określone są
    zasady, opis, zdjęcie a potem idiotyczne wykręcanie się z zawartej
    umowy-cywilno-prawnej jaką jest wygrana aukcja. Wniosek: jesteś chamem.

    > Jak mniemam to 'po jakiego chuja' - znaczy mniej wiecej po polsku
    > 'dlaczego'

    Po jakiego chuja, znaczy po polsku "po jakiego chuja". Nie wiem czego tu nie
    rozumiesz.

    > ano dlatego, ze jak sie zapewne domyslasz - cos chcialem kupic (konkretnie
    > to cos co bylo na aukcji). W tym przypadku, nie wdajac sie wieksze
    > szczegoly - opis nieco odbiegal od rzeczywistosci.

    A skąd ty kurwa wiesz jaka jest rzeczywistość grzeczny chłopczyku?

> [...]
    > miejsce, gdzie oprocz takich wsiokow jak ty - siedza ludzie w miare
    > inteligentni, pokojarza pewne fakty - a i nawet pomoga. I okazuje sie, ze

    Chcąc się przymilić, obraziłeś wszystkich.

    > Co do trzeciej czesci to nawet nie chce mi sie polemizowac.
    > No, a teraz - sio do obory, czy jak tam sie to u was mowi.

    U nas sie mówi tak samo jak u was. Chamie:-)

    --
    Grzybol

  • 30. Data: 2011-07-09 15:53:59
    Od: Piotr <z...@g...com>

> [...]
    > zasady, opis, zdjęcie a potem idiotyczne wykręcanie się z zawartej
    > umowy-cywilno-prawnej jaką jest wygrana aukcja. Wniosek: jesteś chamem.

    W sumie to zabawne, wiec moge jeszcze poklikac - widzac jak sie pienisz,
    samemu nie wiedzac o co, naprawde urocze ;)

    No ale dobra - jak sam zauwazyles - jest opis. Tyle, ze mija sie z
    rzeczywistoscia. No moze nie tyle mija - co nie odpowiada w pelni
    prawdzie. Facet pisze, ze V5 zgubil - ja w miedyczasie sprawdzam - i
    okazuje sie, ze to nie problem to odzyskac (w tym kraju robi sie to
    nawet za pomoca internetu i otrzymuje sie kopie poczta do domu). Wiec -
    wyglada ok. No coz, potem sie okazuje - ze facet nie zgubil, a nie ma i
    nigdy nie mial. Jest roznica? Jest. Do tego dochodzi caly szereg innych
    parametrow, ktore wskazuja na watpliwe pochodzenie motocykla. Ot i
    problem rozwiazany. EOT.

    > Po jakiego chuja, znaczy po polsku "po jakiego chuja". Nie wiem czego tu
    > nie rozumiesz.

    Wiesz, w twojej polszycznie moze taki zwrot funkcjonuje - w mojej nie.
    Nie mowie, ze nie slyszalem bo tez i czasem przechodze obok jakichs
    kiboli czy innych meneli itd. - ale to nie znaczy, ze tak w mig zalapie
    kazdy niuans. Choc jak widac - staram sie ;)

    > A skąd ty kurwa wiesz jaka jest rzeczywistość grzeczny chłopczyku?

    Ano stad wiem, ze to ja bralem udzial w aukcji i ja rozmawialem z
    wlascicielem...hmm banalnosc, nieprawdaz?

    > Chcąc się przymilić, obraziłeś wszystkich.

    Na poczatku to pomyslalem, ze to jakis trol czy, ze zartujesz. A tu -
    prosze, ty naprawde rozumiesz to wszystko tylko pogladowo ;)) Przeczytaj
    to jeszcze z kilka razy i zrozum co tam jest napisane, lub choc sie
    postaraj. Po 1sze nie mam zamiaru sie nikomu, jak to nazywasz -
    przymilac, po 2gie - nikogo tez nie obrazilem. Moze ktos poczul sie
    urazony - ale to juz inna sprawa.

    > U nas sie mówi tak samo jak u was. Chamie:-)

    Nie wiem jak u was, ale u mnie nie ;)

    No i tak - tym razem naprawde koncze watek, nie zapraszam do dalszej
    dyskusji na prv - bo i tez z chamami nie rozmawiam.

    Biez widly spod przyzby i sio do obory, czy jak tam sie u was mowi ;)