  • 91. Data: 2011-07-11 20:27:03
    Temat: Re: zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4e1b5ba3$1@news.home.net.pl...
    > Jest tez taka firma w DE sprzedajaca moto po jakichs przekretach celnych
    > czy czyms takim oraz moto polizei - no i po wojsku...mieli swojgo czasu
    > duzo tych HD MT350 - u nas na allegro po 13k PLN a tam jakies 400-500
    > EUR :)

    Oczywiście. Niemiec jebnięty daje za darmo, a durny Polak płaci 10 razy
    tyle. Pierdolisz jak wielu małych kutasów podobnych do ciebie. Teraz zacznij
    wyzywać mnie od polaczków... Kurwa, tfu...

    --
    Grzybol

  • 92. Data: 2011-07-11 20:47:52
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-11 22:27, Grzybol pisze:
    > Oczywiście. Niemiec jebnięty daje za darmo, a durny Polak płaci 10 razy
    > tyle. Pierdolisz jak wielu małych kutasów podobnych do ciebie. Teraz
    > zacznij wyzywać mnie od polaczków... Kurwa, tfu...

    Sluchaj, to chyba ty sie tak tam ze mna wczesniej scierales - wiec nie,
    nie bede cie wyzywal bo...no ojej - operujemy na innych poziomach
    energetycznych ;) To juz wiemy i taka wiedze o sobie pewnie masz.

    Co do tych MT350 - to akurat dokladnie tak bylo - bo sam myslalem zeby
    nie kupic do polatania po okolicznych lasach - ale jednak 350 ccm i 190
    kg wagi to troche cos nie tak, no i trzeba bylo brac po kilka sztuk.

    Stronka to chyba http://www.edisposals.com ale nie jestem pewien - mam w
    linkach kilka takich.

  • 93. Data: 2011-07-12 08:31:18
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > To ja juz wiem co to bylo, chlopakom sie znudzilo piss on the harley i
    > zrobili piss on the pegaso.

    no i zeby nie bylo zem goloslowny - nie uwazasz, ze to dobra cena za
    takie cos:

    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2
    60807687089&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

  • 94. Data: 2011-07-13 09:30:11
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-11 22:24, Piotr pisze:

    > Ale tak - jakbym mial fajne moto z jakimis ryskami, peknieciami tu i
    > uwdzie itd. i w super stanie techn, np. z niskim przebiegiem -

    Zglos sie do Zapka.
    Ciesze sie ze moglem pomoc.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 95. Data: 2011-07-13 10:02:30
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > Zglos sie do Zapka.
    > Ciesze sie ze moglem pomoc.

    No widzialem ta XRke ale to na kopa, ja niedoswiadczony to ciezko mi by
    bylo...

    A widziales ta Pegaso 2008 za 1560 GBP - bo wyslalem poprzednio linka i
    widac ten nalot co to niby rdza.

  • 96. Data: 2011-07-13 11:48:41
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-13 12:02, Piotr pisze:

    > No widzialem ta XRke ale to na kopa, ja niedoswiadczony to ciezko mi by
    > bylo...

    Dobrze ze nie zalicytowales bo pomyslales ze skoro nie ma rozrusznika to
    moze go kupic i dolozyc w pare chwil ;)

    > A widziales ta Pegaso 2008 za 1560 GBP - bo wyslalem poprzednio linka i
    > widac ten nalot co to niby rdza.

    Nie widzialem, ikserke Zapka znam, pegaso nie znam.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 97. Data: 2011-07-13 17:35:29
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > Dobrze ze nie zalicytowales bo pomyslales ze skoro nie ma rozrusznika to
    > moze go kupic i dolozyc w pare chwil ;)

    Odczep sie juz no z tym v5 to inna sprawa. Ale ten bak acerbisa to by
    mogl dolozyc...;)

    > Nie widzialem, ikserke Zapka znam, pegaso nie znam.

    Tu masz - bo mowiles, ze to niemozliwe ze w UK czy tam na ebaju mozna
    cos 'taniej' znalezc:

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =260807687089&ssPageName=STRK:MEDWX:IT

  • 98. Data: 2011-07-13 21:00:43
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-13 19:35, Piotr pisze:

    > Odczep sie juz no z tym v5 to inna sprawa.

    :-D
    No ale przeciez moglby dokupic, sciagnac dhlem i za dwa dni by mogl
    montowac! ;)

    > Ale ten bak acerbisa to by mogl dolozyc...;)

    I jeszcze laske zrobic.

    > Tu masz - bo mowiles, ze to niemozliwe ze w UK czy tam na ebaju mozna
    > cos 'taniej' znalezc:

    Przeczytaj co pisalem. Nie twierdzilem ze okazje nie istnieja, nie
    twierdzilem ze nie mozna kupic taniej niz u nas, ale anglosasi maja
    takie powiedzenie 'dostajesz to za co placisz'.
    Ta aprilka jest od makaroniarzy, to tez wplywa na cene (obnizenie jej
    oczywiscie).

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 99. Data: 2011-07-13 21:35:47
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > I jeszcze laske zrobic.

    łaski nikt nie robi, że bak doda, skoro ma, sprzeda moto i co - bedzie
    uzywal jako bidon? po co mu to ;)

> [...]
    > takie powiedzenie 'dostajesz to za co placisz'.
    > Ta aprilka jest od makaroniarzy, to tez wplywa na cene (obnizenie jej

    generalnie rozmowa byla w kierunku - ze ja jestem glupi bo mysle, ze w
    UK to za pol darmo cos dostane, bo mysle, ze oni niby tacy glupi, ze sie
    nie znaja itd. - ja tylko mowilem, ze na pewno na rynku UK bedzie wiecej
    okazji, ludzie czesciej sie przenosza z kontynentu na kontynent itd. - i
    tu dalem przyklad tej aprili.

    a ona wcale nie jest od makaroniarzy, jak piszesz - tylko z UK, no
    wyprodukowana moze jest 'gdzies tam', ale rejestrowana i uzywana byla w
    UK - zobacz zreszta na nalepke na szybie, poprzedni uzytkownik to
    zolnierz - a wiec masz 100% ze dbana jak wlasny M16 czy co oni tam maja ;)

  • 100. Data: 2011-07-13 22:05:20
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > nie znaja itd. - ja tylko mowilem, ze na pewno na rynku UK bedzie wiecej
    > okazji, ludzie czesciej sie przenosza z kontynentu na kontynent itd. - i

    Panie Hrabio, taki maliniak? Wszak wżdy narody znają i Wiegachną Brytanię
    WYSPĄ nazywają...

    --
    Grzybol