  • Data: 2016-04-08 18:31:21
    Temat: Re: zamulający program na AVR
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    platformowe głupki <N...@g...pl> napisał(a):
    > ale dlaczego tak się dzieje, przeciez jest jakaś norma na język C,

    Właśnie podałem przykład gdy norma pozostawia coś bez doprecyzowania:
    The three types char, signed char, and unsigned char are collectively called
    the character types. The implementation shall define char to have the same
    range, representation, and behavior as either signed char or unsigned char.
    Irrespective of the choice made, char is a separate type from the other two
    and is not compatible with either.
    -ISO 9899:1999, sekcja "6.2.5 Types"

    > czemu te wstawki dla AVR są takie pojebane,

    A są?

    > jakieś totalne idiotyzmy jak się czyta avr-libc-user_manual... i wszyscy
    > sobie to niby chwalą... dla mnie nie ma czego...

    To jest całkiem dobry kompilator. Może nie idealny, ale całkiem w porządku i
    za darmo.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/