  • 1. Data: 2010-12-18 08:02:32
    Temat: zamiennik baterii Canon LP-E6
    Od: "Jaskrawy" <k...@g...pl>

    ?Witam,
    Wczorajszy mój wpis został wymoderowany albo co , bo go nie widzę.
    Ponawiam więc prośbe skierowaną do użytkowników takiej baterii:
    Czy możecie doradzić jakiś sensowny tzn. dobrze działający z oryginalna
    ładowarką Canona
    oraz współpracujący z oprogramowaniem aparatu zamiennik tej baterii?
    Na rynku jest całe mnóstwo tego i w róznych cenach a wysoka cena nie
    oznacza,
    że wyrób lepszy , i tak pewnie wszystkie są produkcji chińskiej.
    Bateria wiadomo, może nie trzymac a może i nieszczęście spowodować.
    Stąd moje pytanie do użytkowników o radę .
    Czego nie kupić a co polecacie?

  • 2. Data: 2010-12-21 09:47:20
    Temat: Re: zamiennik baterii Canon LP-E6
    Od: "Jaskrawy" <k...@g...pl>

    ?Czyżby korzystanie z zamienników było "be"??
    Nikt nic nie wie?
    Coś nie tak piszę?
    Nie widać mojego postu?
    na pytanie "jaki aparat kupić do 300 zł"
    jest dziesięć odpowiedzi, a na pytanie o zamiennik baterii zero.
    Moze to mało inteligentne pytanie?
    A moze ja się wygłupiam bo skoro mnie stać na aparat to i na baterie powino
    być stać?
    Tylko po co canonowi pod ogon wpychac kasę za coś co mozna kupić taniej .
    Skoro nikt się nie wypowiada na temat zamiennika baterii to niech się
    wypowie na temat samego pytania:)

  • 3. Data: 2010-12-21 13:05:02
    Od: Romuald Szcześniak <r...@g...pl>

    http://en.wikipedia.org/wiki/Usenet

    --
    RomekSz __________ http://www.geocities.com/romeksz/ __________ ICQ 38248653
    MusIQ: Screamer Radio

    Jak większość ludzi, nie umiem śpiewać i grać, ale lubię to robić.

  • 4. Data: 2010-12-21 17:07:32
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    Hama wydaje sie w porzadku. Kupilem zamiennik do nikona i jest OK.
    Bateria ma nawet pozlacane styki.

  • 5. Data: 2010-12-23 12:08:07
    Od: "Jaskrawy" <k...@g...pl>

    Użytkownik "mg" napisał w wiadomości grup
    g2000yqm.googlegroups.com...

    Hama wydaje sie w porzadku. Kupilem zamiennik do nikona i jest OK.
    Bateria ma nawet pozlacane styki.

    Dzięki za info, pozłocenie stykow to rzecz ważna, natomiast ważniejsze jest
    to, czy jest zamiennik który można
    ładowac w oryginalnej ładowarce Canona ( bo nie każdy się da).
    Ważne też jest, czy elektronika aparatu komunikuje się z elektroniką
    akumulatora i daje stosowny komunikat
    o stanie baterii.
    No i trwałość i pojemnośc jest ważna.
    Wiadomo ze " dobre kosztuje, a tanie mięso psi jedzą", jednakże po co
    przepłacać za oryginał skoro
    można mieć to samo za połowe ?
    Wygląda na to, ze wszyscy pracują na oryginałach...