  • 11. Data: 2003-05-26 07:12:30
    Temat: Re: zamiana SDI na TP DSL 512
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    > Hmm napewno masz powyzej 60kB/s ? Bo ja to co maksimum wycisnalem to
    55kB/s

    niedlugo kazdy bedzie mial 64kb/s. tpsa wszedzie ustawia dslamy

  • 12. Data: 2003-05-26 07:14:36
    Od: "PriSM" <p...@f...onet.pl>

    Maciej Machacz pewnego pieknego dzionka oparl sie o klawiature i splodzil
    co nastepuje:

    > Hmm napewno masz powyzej 60kB/s ? Bo ja to co maksimum wycisnalem to
    > 55kB/s

    Na pewno. 61-63kBps.

    --
    regards,
    PriSM

  • 13. Data: 2003-05-27 06:01:40
    Od: "Dawid Duniec" <s...@p...irc.pl>

    > Hm, ja w 1,5 tyg. od pierwszej wizyty w BOK-u juz mialem.

    No ale pewnie przy skladaniu podania nie musiales dzwonic na infolinie aby
    tamta pani skontaktowala sie z twoim BOK'iem i powiedziala, ze jest promocja
    przy przejsciu z SDI na DSL TP ? :)

  • 14. Data: 2003-05-27 10:19:59
    Od: Tomasz Nidecki <s...@t...net>

    "Dawid Duniec" <s...@p...irc.pl> wrote in

    > No ale pewnie przy skladaniu podania nie musiales dzwonic na
    > infolinie aby tamta pani skontaktowala sie z twoim BOK'iem i
    > powiedziala, ze jest promocja przy przejsciu z SDI na DSL TP ? :)

    Alez wodzu, co wodz? To ja przepraszam 8]. Slowem - moje kondolencje
    8[...

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

  • 15. Data: 2003-05-30 07:00:24
    Od: Gozy <g...@i...pl>

    Dawid Duniec wrote:

    > Zalozenia spodziewaj sie na poczatku lipca *rotfl* :) Dla mnie w kwietniu
    > mówili, ze po pierwszym weekendzie maja beda zakladac, pózniej, ze miedzy 12
    > a 16 maja, pózniej, ze centrala do konca lipca nie bedzie mnie obslugiwala,
    > ostatnio dzwonili przepraszac, bo centrala nie obsluguje tylko neo+ tam
    > gdzie jestem, a teraz zabraklo im modemów. Jestem ciekaw co jeszcze wymysla
    > ;)

    Zaczyna sie potwierdzac to co mowisz. Mieli zainstalowac w tym tygodniu,
    a wlasnie przelozyli na koniec przyszlego.

    Gozy.

  • 16. Data: 2003-05-30 09:22:50
    Od: "januszek" <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wyciac].irc.pl>

    Gozy wrote:

    > Zaczyna sie potwierdzac to co mowisz. Mieli zainstalowac w tym
    > tygodniu, a wlasnie przelozyli na koniec przyszlego.

    W moim przypadku takie zwlekanie i odwlekanie trwalo ponad pol roku ;)

    Z drugiej strony moja babcia na telefon czekala ponad 30 lat ;PPP

    Wiec jest postep ;PPP

    Pozdrawiam.

    januszek