  • Data: 2011-10-21 07:23:31
    Temat: Re: zalosne reklamowki programow TVN
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Remek pisze:
    > Żałosny jest każdy oglądający to gówno. Znaczy się TVN.

    No nie do końca. Ja oglądam namiętnie ale moje "szare" jakoś chyba same
    z siebie odsiewają propagandę od informacji. Zresztą w innych stacjach
    też mi się to uaktywnia. Im więcej oglądam to ten mechanizm staje się
    doskonalszy :-)

    Właśnie pan Gwiazdowski wyłożył kawa na ławę że w bankach nie ma
    pieniędzy, rządzący UE nie rozumieją praw rynku, nie mają pomysłu co
    zrobić, poruszają się w wirtualne rzeczywistości, że na rynkach hulają
    spekulanci którzy mają wszystko w d... ważne żeby zarobić (nie ważne czy
    na wzroście czy na spadku) że pakiet klimatyczny nie przeszkodzi
    zatruwaniu planety tylko zarżnie gospodarki Europy Wschodniej.
    I na koniec wisienka: Właśnie zbiera się w Warszawie plenum KC które
    będzie rozmawiać o wyzwaniach dla euro i gospodarek wschodniej Europy.
    Będzie prezydent RP Łał :-)
    Krótko mówiąc za 3-4 lata będzie wielkie SRRRRRU

    Myślę że warto było to usłyszeć właśnie na antenie TVN. Bezcenne :-)