-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zakupy online części
Date: Sat, 11 Oct 2014 12:01:30 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <m1av5n$8c7$1@node2.news.atman.pl>
References: <X...@l...net>
NNTP-Posting-Host: 89-67-162-205.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1413021687 8583 89.67.162.205 (11 Oct 2014 10:01:27 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Oct 2014 10:01:27 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 141003-0, 2014-10-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546661
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
news:XnsA3C36CBAF329Celektronik@localhost.net...
> Czy to zmierzch hurtowni stacjonarnych (z chorymi cenami)?
Raczej nie. Jak już Lewis zwrócił uwagę, hurtownie skupiają się na rynku
warsztatów. Rabaty są dla nich spore, dzięki temu nawet po doliczeniu marży
warsztatowej cena podzespołów jest niższa lub porównywalna z ceną detaliczną
w hurtowni. To powoduje, że klient detaliczny zniechęca się do kupowania
części samemu, warsztat zarabia i daje zarobić hurtowni.
Hurtownie dają warsztatom odroczone terminy płatności za części, umożliwiają
zwroty, tego rynek internetowy nie zapewni...
Warsztaty też dbają o interes hurtowni, bo np. uzależniają gwarancję na
naprawę od źródła pochodzenia części.
Oczywiście jest grupa klientów, która sama będzie szukać najlepszych cen,
np. w internecie. To jednocześnie psuje ten rynek, bo w walce o najniższą
cenę sprzedawcy nie liczą się konsekwencjami i wprowadzają np. na rynek
podróbki. To znowu zniechęca część klientów, którzy wracają do hurtowni lub
warsztatu.
Tak kółko się zamyka.
Wiwo
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.14 19:41 huri_khan
- 11.10.14 19:49 megrimsES
- 11.10.14 20:30 Hals
- 11.10.14 20:33 Ajgul
- 11.10.14 20:42 masti
- 11.10.14 21:25 depros
- 11.10.14 23:46 neoniusz
- 12.10.14 01:28 Lewis
- 12.10.14 01:30 megrimsES
- 12.10.14 08:31 depros
- 12.10.14 08:37 Cavallino
- 12.10.14 08:56 depros
- 12.10.14 10:17 megrimsES
- 12.10.14 11:16 AA
- 12.10.14 12:14 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-24 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-24 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-24 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-24 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-24 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=