-
Data: 2009-02-10 20:56:24
Temat: Re: zakup motocykla z krzywą ramą
Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Thu, 05 Feb 2009 13:28:10 +0100, Kuba (aka cita) <i...@...pl> wrote:
[...]
> mówiac szczerze sam byłem zrobiony w ch.. i to tez przez 'zwyklego
> motocykliste' a nie handlarza.
> Mimo, ze akurat branża handlu motoryzacją nie jest mi obca uległem
> naciskom i zamiast kupic od handlarza, ktory sprowadza sprżet
> powypadkowy, gdzie widzialbym stan motocykla po przyjeździe, połasiłem
> sie na piękne ogloszenie i sensowność słów użytkownika motocykla.
Tia, ja jak szukałem swojej NTV-ki to też stwierdziłem że nie ma sensu od
handlarzy
brać, będę szukać od motocyklisty, który sam jeździł wcześniej tym
sprzętem, to
przynajmniej tak łatwo na minę nie wpadnę.
No cóż, i tak się naciąłem, mina to może nie była bo 10 kkm zrobiłem i
głównym
problemem było dość intensywne zużywanie oleju, ale jak teraz w zimę się
wziąłem
za mechanikę to, hm, no cóż, zacząłem być pod wrażeniem solidności
konstrukcji
Hondy, że motocykl tak kiepsko traktowany w przeszłości dalej jeździł bez
problemu, w tylnej owiewce brakowało jednej ze śrub montujących, airboks
który
powinien być skręcony na osiem śrub ma tylko cztery, gąbkowy subfiltr
powietrza
(który chciałem wyjąć, umyć i nasączyć olejem zgodnie z serwisówką) okazał
się
nie istnieć, przy wymienianiu kierunkowskazu na nowy okazało się, że
zamiast
konektorów rurkowych na końcach przewodów kable od jednego z
kierunkowskazów były
owinięte na konektorach drugiego i wetknięte a potem owinięte taśmą, no po
prostu
cud że to wszystko sprawnie działało i jeździło, lato, zima czy deszcz.
:-) Tak
spokojnie z 50% przepłaciłem przy kupnie, wzdech. Frycowe.
A na koniec, żeby mnie dobić, przy próbie wyregulowania zaworów jak
chciałęm
odkręcić zaślepkę nad wałem korbowym, żeby obrócić silnik to gniazdo na
imbus
się ukruszyło. :-\
(Próbowałem przekręcić silnik za tylne koło, ale zdecydowanie nie mam tyle
pary w
łapie, więc bez spawarki i przyspawania dużej nakrętki się nie obejdzie)
No cóż, kupowałem z założeniem że pierwszy ma być używany i nauczę się
mechaniki,
teraz przynajmniej wiem co rozkręcić i gdzie zaglądać żeby się nie naciąć
i nie
przepłacić. :-)
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650 (wybitny ratbike w stanie obecnym)
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.09 07:09 Kefir
- 11.02.09 09:31 WIADRO
- 16.02.09 01:00 Leszek Karlik
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=