-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zakup laguny
Date: Sun, 06 Nov 2011 23:30:21 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 26
Message-ID: <j971pu$6dc$1@news.onet.pl>
References: <j90v7b$mrg$1@inews.gazeta.pl> <j95ssi$kqm$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-74-40-231.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1320618622 6572 89.74.40.231 (6 Nov 2011 22:30:22 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Nov 2011 22:30:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.16)
Gecko/20101125 Thunderbird/3.0.11
In-Reply-To: <j95ssi$kqm$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2411391
[ ukryj nagłówki ]On 2011-11-06 13:00, wilddziki wrote:
> Z drugiej strony znajomy ma lagunę z 2001 z 2.2dci
Z tym 2.2dci to jest tak:
a) "Turbo się popsulo", dymi na czarno. Mechanik: turbina do wymiany.
Mądry używa pilnika do paznokci na zaworze sterowania turbo, otwiera,
czysci i jedzie dalej. Koszt 0zł.
b) "Nie ma mocy". mechanik: do wymiany komputer, turbo i pompa wysokiego
i fotel kierowcy. Mądry: czyści czujnik ciśnienia i ma moc. Koszt 0zł.
c) "Rozrząd się rozleciał". Mechanik: do wymiany silnik. Mądry: kupuje 4
wkręty do metalu i blokuje klapki kolektora. Koszt <1zł.
itd.
Usterki w 2.2dci wynikają chyba głównie z tego że to nie jest kosiarka a
diagnostyka common-rail wymaga kawałka mózgu, prawidłowego software i
doświadczenia. Zazwyczaj przeciętny mechanik ma tylko jedną z tych
trzech rzeczy. W dodatku znalezienie kogoś kto jest w stanie prawidłowo
opisać jak działa common-rail jest nietrywialne. To ja, głupi
programista, musiałem tłumaczyć kilku "panie 20 lat w dieslach robie"
jak działa całość tego systemu bo jeden nie wiedział jak działa
wtryskiwacz, a drugi nie kumał jak działa przepływomierz a trzeci kazał
wymieniać głowicę z powodu głupich klapek. Żenada.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.11.11 00:02 venioo
- 07.11.11 00:06 venioo
- 07.11.11 12:51 kamil d
- 07.11.11 13:27 Vlad The Ripper
- 07.11.11 18:15 Sebastian Biały
- 07.11.11 14:57 czak norris
- 07.11.11 18:53 Sebastian Biały
- 07.11.11 19:45 venioo
- 09.11.11 08:21 Albercik
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=