eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzakup lagunyRe: zakup laguny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zakup laguny
    Date: Sun, 06 Nov 2011 23:30:21 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <j971pu$6dc$1@news.onet.pl>
    References: <j90v7b$mrg$1@inews.gazeta.pl> <j95ssi$kqm$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-74-40-231.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1320618622 6572 89.74.40.231 (6 Nov 2011 22:30:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Nov 2011 22:30:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.16)
    Gecko/20101125 Thunderbird/3.0.11
    In-Reply-To: <j95ssi$kqm$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2411391
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-11-06 13:00, wilddziki wrote:
    > Z drugiej strony znajomy ma lagunę z 2001 z 2.2dci

    Z tym 2.2dci to jest tak:

    a) "Turbo się popsulo", dymi na czarno. Mechanik: turbina do wymiany.
    Mądry używa pilnika do paznokci na zaworze sterowania turbo, otwiera,
    czysci i jedzie dalej. Koszt 0zł.

    b) "Nie ma mocy". mechanik: do wymiany komputer, turbo i pompa wysokiego
    i fotel kierowcy. Mądry: czyści czujnik ciśnienia i ma moc. Koszt 0zł.

    c) "Rozrząd się rozleciał". Mechanik: do wymiany silnik. Mądry: kupuje 4
    wkręty do metalu i blokuje klapki kolektora. Koszt <1zł.

    itd.

    Usterki w 2.2dci wynikają chyba głównie z tego że to nie jest kosiarka a
    diagnostyka common-rail wymaga kawałka mózgu, prawidłowego software i
    doświadczenia. Zazwyczaj przeciętny mechanik ma tylko jedną z tych
    trzech rzeczy. W dodatku znalezienie kogoś kto jest w stanie prawidłowo
    opisać jak działa common-rail jest nietrywialne. To ja, głupi
    programista, musiałem tłumaczyć kilku "panie 20 lat w dieslach robie"
    jak działa całość tego systemu bo jeden nie wiedział jak działa
    wtryskiwacz, a drugi nie kumał jak działa przepływomierz a trzeci kazał
    wymieniać głowicę z powodu głupich klapek. Żenada.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: