-
21. Data: 2011-08-04 18:44:50
Temat: Re: zakup i zwrot
Od: MM <k...@g...pl>
Dnia 04-08-2011 o 16:02:24 Cavallino <c...@k...pl>
napisał(a):
> HINT: brak poinformowania klienta o jego prawach.
> Gdyby kupił przez net i pytał, to by znaczyło, że poinformowany nie
> został.
Masz rację, ale to jest pewien wyjątek, i nie można liczyć na niego.
Jeszcze się nie spotkałem z brakiem takiej informacji..
-
22. Data: 2011-08-05 06:31:40
Temat: Re: zakup i zwrot
Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
W dniu 03.08.2011 13:37, Kell a pisze:
> "BaX"<bax@_klub.chip.pl> napisał(a):
>
>>> W notebooku jest cos takiego jak przywracanie systemu i nie ma problemu
>>> z aktywowanym windowsem.
>>
>> I nic to nie zmienia, że jest bo taka reinstalacja nie przywróci go do stanu
>> sprzed pierwszej instalacji. Oczywiście teoretycznie nic po za systemem i
>> softem firmowym w nim nie będzie, w praktycze sam system wymaga podania przy
>> instlalacji pewnych danych których po za kupującym nikt nie zna.
>> Dodatkowo
>> np. toshiba ma rejestracje gwarancji online i raczej drugi raz nowy
>> właściciel się nie zarejestruje, identycznie office starter drugi raz nie
>> zarejestruje się na okres próbny.
>
> Gosc pisal o aktywowanym windowsie a nie pouzupelnianych
> gwarancjach czy poinstalowanych programach. Nalezaloby
> troche rozrozniac.
nie.
Gość pisał o tym, ze gro klientów wybiera MM/real/itp, bo jakby co to
towar oddamy. Każdy sklep może przyjąć towar od klienta, bo tak stanowi
prawo. Niestety prawo nie nic nie wspomina _co potem z towarem_,
natomiast domyślnie w sklepie kupujemy towary _fabrycznie nowe_ a zwroty
takimi nie są. W niewielu przypadkach da sie udowodnić ze ów towar był
używany. W przypadku laptopa, da sie. TV - może mieć 300godzin bo w
sklepie go wygrzewali..
ToMasz
-
23. Data: 2011-08-05 07:57:18
Temat: Re: zakup i zwrot
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail k...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>> HINT: brak poinformowania klienta o jego prawach.
>> Gdyby kupił przez net i pytał, to by znaczyło, że poinformowany nie
>> został.
>
> Masz rację, ale to jest pewien wyjątek, i nie można liczyć na niego.
> Jeszcze się nie spotkałem z brakiem takiej informacji..
>
A ja praktycznie się z taką informacją nie spotykam.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".
-
24. Data: 2011-08-10 21:32:04
Temat: Re: zakup i zwrot
Od: a...@p...pl
On Tue, 02 Aug 2011 20:50:59 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
>MM przyjmuje zwroty, jeśli odrazu kupisz towar za te pieniądze lub droższy.
nie do konca jest to prawda, dostajesz fakture ze zwrotem, ktora
nastepnie mozesz wymienic na nowy/inny towar w MM (w tej ceniu lub
drozszy - of course po doplacie). Kasiory nie dostaniesz do reki. No
chyba ze bedziesz udowadnial, ze .....(tu wpiszcie wasze pomysly).
--
ThinkXtra
-
25. Data: 2011-08-13 16:10:09
Temat: Re: zakup i zwrot
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Wed, 10 Aug 2011 23:32:04 +0200, a...@p...pl wrote:
>nie do konca jest to prawda, dostajesz fakture ze zwrotem, ktora
>nastepnie mozesz wymienic na nowy/inny towar w MM (w tej ceniu lub
>drozszy - of course po doplacie). Kasiory nie dostaniesz do reki.
Mnie się raz udało. Ale to była mysz do komputera za niecałe 100 zł.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280