  • 11. Data: 2009-08-26 08:40:50
    Temat: Re: zakup TV
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kell a" <k...@n...com> napisał w wiadomości
    news:glr995hej1j9sa07h21kkiua4k1phflevu@4ax.com...

    > Dobrze, cyfrowa tv, ale
    > "Sygnał ze zwykłej anteny (1,2, TVN, TVP3 - ok, polsat - troche gorzej.)
    > rozumiem jako zwykly analog, do ktorego tylko i wylacznie sie odnioslem.

    To już tylko kwestia czasu (i to zapewne krótszego niż życie tego tv) i tego
    analogu już nie będzie.

  • 12. Data: 2009-08-26 08:58:22
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisał w wiadomości

    > jak dziala Ci jeszcze dobrze ten 29 cali CRT to do analogu nie ma sensu
    > zmieniac... ja kupilem 42 cale LCD i doprawdy cierpie jak to ogladam, juz
    > polroku nie idzie sie przyzwyczaic taki jest obraz kaszaniasty, ...w
    > drugim pomieszczeniu mam ten stary CRT i czesciej na nim nadal ogladam...

    ja kupiłem plazmę 42" do anteny naziemnej i jestem zadowlony :-)

  • 13. Data: 2009-08-26 09:13:50
    Od: "Kompaner" <k...@g...pl>

    Podobno w tym roku powstanie satelitarna platforma cyfrowa TVP.
    Podstawowe kanały TVP będą bezpłatne, w tym TVP HD, a Polsat i TVN - opłata
    jednorazowa.
    I coś tam jeszcze, ale brak konkretów.
    Poczekaj te parę miesięcy.

  • 14. Data: 2009-08-26 09:23:57
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    >To już tylko kwestia czasu (i to zapewne krótszego niż życie tego tv) i tego
    >analogu już nie będzie.

    A i owszem, ale to sobie wtedy kupi lepszy odbiornik.

  • 15. Data: 2009-08-26 09:27:41
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Podobno w tym roku powstanie satelitarna platforma cyfrowa TVP.
    > Podstawowe kanały TVP będą bezpłatne, w tym TVP HD, a Polsat i TVN -
    > opłata jednorazowa.
    > I coś tam jeszcze, ale brak konkretów.
    Są, a wśród nich olbrzymie wymagania sprzętowe.
    > Poczekaj te parę miesięcy.
    Nie ma na co, bo taniej (38 zł mc z ich sprzętem) wyjdzie wziąć choćby na
    rok n-kę, a przez ten czas ceny sprzętu MPEG-4 spadną i dopiero wtedy
    można będzie ofertę TVP rozważyć.

  • 16. Data: 2009-08-26 09:59:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A i owszem, ale to sobie wtedy kupi lepszy odbiornik.

    A z tym który chce kupić teraz co zrobi?
    I dlaczego od razu nie może być wystarczający i do tego i do tego?

    P.S.
    Zresztą źle założyłeś - ZTCW Budzik mieszka w zasięgu dvb-t już teraz.

  • 17. Data: 2009-08-26 10:22:07
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    >A z tym który chce kupić teraz co zrobi?
    >I dlaczego od razu nie może być wystarczający i do tego i do tego?

    Nic nie bedzie musial z nim robic, bo lepiej kupic odbiornik jak juz bedzie tv
    cyfrowa
    a nie na zapas. Kupi wtedy lepszy, a do tego czasu tez bedzie mial lepiej na crt.
    Same korzysci.

    >P.S.
    >Zresztą źle założyłeś - ZTCW Budzik mieszka w zasięgu dvb-t już teraz.

    Nie wiem, czy mieszka w zasiegu czy nie, wazne, kiedy bedzie mozna z tego skorzystac.

  • 18. Data: 2009-08-26 10:33:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kell a" <k...@n...com> napisał w wiadomości news:

    > Nic nie bedzie musial z nim robic, bo lepiej kupic odbiornik jak juz
    > bedzie tv cyfrowa

    Przecież jest.

    > Nie wiem, czy mieszka w zasiegu czy nie, wazne, kiedy bedzie mozna z tego
    > skorzystac.

    Jeśli kupuje dla siebie to może już teraz.

  • 19. Data: 2009-08-26 10:43:30
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Kell a pisze:

    > A jaki model?

    dokładnie nie pamiętam 42*G10.
    ad. tv analogowej, dvb-t jeszcze nie działa

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 20. Data: 2009-08-26 10:47:57
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Kompaner pisze:
    > Podobno w tym roku powstanie satelitarna platforma cyfrowa TVP.
    > Podstawowe kanały TVP będą bezpłatne, w tym TVP HD, a Polsat i TVN -
> [...]

    gdzie to wyczytałeś?
    na blogu Farfała?
    kilka lat temu było ok. 11 programów polskich FTA na Hotbirdzie,
    tvn i polsat zakodowali, bo rzekomo zmusiły ich przepisy,
    by nie udostępniać darmowo poza granicami kraju, nie wiem
    ile w tym prawdy i po co tworzyć coś co jest.
    wszystkie kanały tvp są na hotbirdzie i kilka na astrze,
    tyle, że prawie wszystkie zakodowane i nie sądze by dawali je
    za darmo.