-
11. Data: 2011-03-18 14:00:17
Temat: Re: zakochałem się w tym cudzie ;)
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-03-18, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:
>
> Tu na liscie AZ ma parowca.
>
Tytus placi Ci za pisanie??
--
Artur
ZZR 1200
-
12. Data: 2011-03-18 14:36:28
Temat: Re: zakochałem się w tym cudzie ;)
Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
Tym
>>silnikiem w czystej jego postaci nie można nagle zwolnić i nagle
>>przyspieszyć jak silnikiem spalinowym czy elektrycznym- on się musi
>>"rozkręcić" lub wytracić obroty.
>
> To akurat nie jest jakiś straszny problem. Można zastosować, jak
> w lokomotywach przekładnię elektryczną.
>
niby tak - zapomniałem w sumie o Leonardzie, ale w przypadku motocykla to
wszystko zaczyna nagle strasznie ważyć i się rozrastać. Nie wiem jak wygląda
technika i technologia takich rozwiązań w skali mini, bo w lokomotywie,
czołgu czy wielkiej ciężarówce to być może nie ma kluczowego znaczenia ale w
przypadku motocykla gabaryty i masa jednak się trochę liczą.
--
Jackare
-
13. Data: 2011-03-18 15:02:52
Temat: Re: zakochałem się w tym cudzie ;)
Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jackare"
>Tym
>>>silnikiem w czystej jego postaci nie można nagle zwolnić i nagle
>>>przyspieszyć jak silnikiem spalinowym czy elektrycznym- on się musi
>>>"rozkręcić" lub wytracić obroty.
>> To akurat nie jest jakiś straszny problem. Można zastosować, jak
>> w lokomotywach przekładnię elektryczną.
>niby tak - zapomniałem w sumie o Leonardzie, ale w przypadku motocykla to
>wszystko zaczyna nagle strasznie ważyć i się rozrastać. Nie wiem jak wygląda
>technika i technologia takich rozwiązań w skali mini, bo w lokomotywie,
>czołgu czy wielkiej ciężarówce to być może nie ma kluczowego znaczenia ale w
>przypadku motocykla gabaryty i masa jednak się trochę liczą.
No, w lokomotywie masa akurat jest potrzebna :-)
--
[------------------------]
[ K...@e...eu.org ]
[ http://epsilon.eu.org/ ]
[------------------------]