  • 1. Data: 2011-10-24 14:17:38
    Temat: zakaz wjazdu na most [DC]
    Od: grzech <z...@g...com>

    Witam, w radiu właśnie kolejny raz mówią, że złapano ponad tysiąc
    kierowców łamiących zakaz wjazdu na most. Możecie mi wytłumaczyć ten
    fenomen? Nie taniej pojechać taksówką do pracy niż wzbogacać budżet
    nierobów pchając się świadomie przez ten nieszczęsny most? Tak trudno
    zapamiętać znak zakazu, czy wiara w niewidzialność jakąś?

    grzech
    nyska

  • 2. Data: 2011-10-24 14:21:55
    Temat: Re: zakaz wjazdu na most [DC]
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-24, grzech <z...@g...com> wrote:
> [...]
    > nierobów pchając się świadomie przez ten nieszczęsny most? Tak trudno
    > zapamiętać znak zakazu, czy wiara w niewidzialność jakąś?

    Jechalem za kilkoma takimi, czaja sie za kims z mysla, ze zlapia tego
    przed nimi albo sa tacy co nagle probuja parkowac kolo niedzwiadkow albo
    jazda na zylete za autobusem.

    Po prostu wiara w szczescie ich tam niesie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-10-24 15:02:40
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > fenomen?
    > ... Tak trudno
    > zapamiętać znak zakazu, czy wiara w niewidzialność jakąś?

    To w Polsce jeszcze ktokolwiek zwraca uwagę na taki znak???
    ;-) Ja zauważam lawinowo rosnącą tendencję wjeżdżania na
    ulice, na których stoi zakaz wjazdu lub ruchu, manię
    przejeżdżania na czerwowym świetle skrzyżowań, parkowania
    aut w niedozwolonych miejscach, itp... Przekraczanie
    prędkości to teraz chyba najmniejszy grzech, do którego
    zresztą sam bez bicia się przyznaję ;-))

  • 4. Data: 2011-10-24 15:16:30
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-24 15:02, Robert_J pisze:

> [...]
    > Przekraczanie prędkości to teraz chyba najmniejszy grzech, do którego
    > zresztą sam bez bicia się przyznaję ;-))

    A ja wręcz przeciwnie i co? Ale fakt, nie oglądam tvn turbo więc mogę
    się nie znać.

    A.

  • 5. Data: 2011-10-24 19:02:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-10-2011 14:17, grzech pisze:
> [...]
    > nierobów pchając się świadomie przez ten nieszczęsny most? Tak trudno
    > zapamiętać znak zakazu, czy wiara w niewidzialność jakąś?

    Zaraz ci Kamilek ze spółką wyjaśni, że na wjeździe powinny stanąć słupki
    czy jakieś donice.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-10-24 19:29:40
    Od: to <t...@x...abc>

    begin grzech

> [...]
    > nierobów pchając się świadomie przez ten nieszczęsny most? Tak trudno
    > zapamiętać znak zakazu, czy wiara w niewidzialność jakąś?

    A dlaczego właściwie nie można tam wjeżdżać?

  • 7. Data: 2011-10-24 20:22:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-24, to <t...@x...abc> wrote:

    > A dlaczego właściwie nie można tam wjeżdżać?

    Zamkniete jest skrzyzowanie Targowa/Solidarnosci tzn. zredukowane do
    jednego pasa w kazda strone i tylko na wprost, doszly 2 przejscia dla
    pieszych. Jakby bylo otwarte to korek by sie konczyl chyba na Towarowej.

    Moga tylko ZTM, taksowki i jednoslady.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-10-24 20:24:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Oct 2011 17:29:40 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin grzech

    > A dlaczego właściwie nie można tam wjeżdżać?

    ze względu na budowę metra most jest tylko dla komunikacji miejskiej

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2011-10-24 20:26:29
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > Zamkniete jest skrzyzowanie Targowa/Solidarnosci tzn. zredukowane do
    > jednego pasa w kazda strone i tylko na wprost, doszly 2 przejscia dla
    > pieszych. Jakby bylo otwarte to korek by sie konczyl chyba na Towarowej.

    ROTFL. Zamykać most, żeby korka nie było. To chyba tylko w Polsce. Co za
    idiotyzm.

  • 10. Data: 2011-10-24 20:26:57
    Od: to <t...@x...abc>

    begin masti

    > ze względu na budowę metra most jest tylko dla komunikacji miejskiej

    Na moście metro budują?