  • Data: 2023-08-22 11:51:58
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/08/2023 23:45, Shrek wrote:
    > Gdyż albowiem ponieważ? Widziałeś kiedyś szafę rackową?

    Wielokrotnie. Szansa na wydostanie się płomieni jest raczej nikła. Za
    dużo metalu odprowadzającego ciepło, mało palnych rzeczy w środku.

    > Dym - na tyle dużo że zadziałały czujki i przyjechali strażacy. Po
    > otworzeniu wzmacniacza dziura w płytce.

    Czyli sie nie paliła. Dymiła. Jak zdecydowana większość współczesnej
    elektroniki.

    Dużo hałasu o nic ;)

    > To mało widziałeś:P Ale za to wypowiadasz się jakbyś widział wszystko:P

    Nie, po prostu nie widziałem ostatnio *palącej* się elektroniki. Dymiącą
    tak, wybuchającą tak, ale nie palącą. Ogarneliśmy sporo tematów z
    zabezpieczeniami przez ostatnie 100 lat. Na przykład obudowy nie są z
    drewna, izolacje z papieru, druty nie są w bawełnie itd itp.

    > Której nie ma:)

    To niech będzie.

    > Przecież nie wolno.

    Ja nie wolno, jak wtyczka pasuje? Debil nie musi się znać na elektryce,
    jak wyjasnił mi kiedyś pewien prawnik. Nie użył słowa debil, ale użył
    słowa "ja", więc nie za dużo się pomyliłem. Tu chodzi o przepis
    zabraniajacy debilom: albo robimy specjalne ganizda do pieców do pizzy,
    albo straszymy ubezpieczycielem.

    Debila trzeba jakoś wychować, nawet jak się nie zna, to ma mieć odruch
    bezwarunkowy, skoro tak strasznie nie lubimy stosować zabezpieczeń
    samodzielnie sprawdzających takie problemy.