  • 1. Data: 2010-08-21 12:12:06
    Temat: zagubiono kluczyk
    Od: braaa <braaa@_NOSPAM_wp.pl>

    zgubiłem kluczyk od yamaha r1 mialem tylko jeden czarny ten czerwony
    serisowy nie dostalem co mam robic jak to zrobic zeby koszt nie
    przekroczył wartosci motoru podam ze rok produkcji 2006 europa

  • 2. Data: 2010-08-21 12:53:05
    Temat: Re: zagubiono kluczyk
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 21-08-2010 14:12, braaa pisze:
    > zgubiłem kluczyk od yamaha r1 mialem tylko jeden czarny ten czerwony
    > serisowy nie dostalem co mam robic jak to zrobic zeby koszt nie
    > przekroczył wartosci motoru podam ze rok produkcji 2006 europa

    Zadzwonić do ASO albo szukać ofert na allegro.

  • 3. Data: 2010-08-22 23:12:18
    Od: marider <m...@g...pl>

    CUT_INZ pisze:
> [...]

    Jak masz zapasowy kluczyk (czarny) to Ci dotna surowke i zakoduja za
    jakies 300-400zl, jak nie masz zadnego kluczyka to szykuj 1000zl minimum
    i troche zabawy bedzie albo wymiana komputera, immobilizera, stacyjki
    oraz zamkow bo wiazka chyba zostaje... W kazdym badz razie da sie
    dorobic kluczyk raczej na pewno.

    Pzdr
    --
    marider