  • 61. Data: 2010-04-23 20:19:13
    Temat: Re: zagluszanie dzwieku
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Ghost wrote:

    > Ze da sie, jesli ktos w ogole muzycznie nie kumaty, pomylic niektore
    > utwory Kraftwerk z tym co dzisiaj daje RFM

    To trzeba było tak napisać a nie sugerować, że nie znam Kraftwerk, a się
    wypowiadam.

    IMHO ciężko to pomylić - Kraftwerk to "techno-pop" jak sami siebie
    określają w jednym utworze. RMF to rockowo-popowe śpiewanki łatwo
    wpadające w ucho. Kraftwerk prędzej przeszedł by w Esce albo RMF MAX.

    Mirek.

  • 62. Data: 2010-04-23 20:52:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości

    > Po co?
    > Wysyłam fragment w mp3 albo wav i otrzymuje odpowiedź od serwera.

    Nie wiadomo kiedy ja otrzymujesz - skoro caly procesing na serwisie ma
    wisiec.

  • 63. Data: 2010-04-23 20:54:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > To trzeba było tak napisać a nie sugerować, że nie znam Kraftwerk, a się
    > wypowiadam.

    "Gdzie Kraftwerk, a gdzie RMF..." o tym pisze od poczatku.

  • 64. Data: 2010-04-23 21:03:24
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Ghost wrote:

    > "Gdzie Kraftwerk, a gdzie RMF..." o tym pisze od poczatku.

    A znajomożć RMF kończy Ci się na Radio Małopolska - Fun ?

  • 65. Data: 2010-04-23 21:17:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Apr 2010 22:36:34 +0200, Dariusz K. Ładziak wrote:

    >I miano wiele racji...

    Znaczy sie miano racje wtedy, czy znajomosc Betlesow wlasnie sie
    konczy ? :-)

    >"Modlitwa dziewicy"? (wiem, wyzłosliwiam się - w ten sposób w pozeji
    >został Soter...)
    >
    >"Zielone rękawy" o których William Shakespeare pisał że są melodią
    >prastarą co trochę kłóci się z jej autorstwem przypisywanym Henrykowi
    >VIII Tudorowi?

    Reka w gore kto zna

    >Namysłowski (ten od saksofonu a nie od Kapeli
    >Włościańskiej) grający "Chmiel" czyli melodię chyba starszą niż Państwo
    >Polskie?

    Tez reka w gore ..

    J.

  • 66. Data: 2010-04-23 21:31:51
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    J.F. wrote:

    > Raczej pije do tego ze mozna sie przesunac na klawiaturze i zagrac
    > dany utwor w dowolnej "tonacji".

    Można, ale utwory znane są zwykle z wykonania w jednej konkretnej.

    > Nieprzyzwyczajone ucho nawet nie rozpozna ze jest inna niz w
    > oryginale.

    Ale przyzwyczajone rozpozna i o to chodzi.

    BTW - część utworów zza oceanu jest "przestrojona" o pół tonu w dół.

    Mirek.

  • 67. Data: 2010-04-23 23:45:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Apr 2010 08:55:26 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello J,
    >[...]
    >
    >Oj, bardzo się mylisz - nie mam słuchu absolutnego ale często mi się
    >zdarza po pierwszym akordzie rozpoznać.

    Ja to juz chyba kiedys testowalem .. ktora wersja jest prawidlowa
    http://jfox.pop.e-wro.pl/midi/

    J.

  • 68. Data: 2010-04-24 07:58:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A znajomożć RMF kończy Ci się na Radio Małopolska - Fun ?

    Z sieczka.

  • 69. Data: 2010-04-24 08:08:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Apr 2010 11:29:06 +0200, Atlantis wrote:

    >Wygląda na to, że nie tylko w naszym kraju występuje ten problem. ;)
    >http://www.youtube.com/watch?v=A0Gs4xGw1Eg&NR=1

    Przeciez my prochu nie wymyslamy, tylko wkraczaja do nas te uklady
    biznesowe ktore sie na swiecie przez lata wypracowaly.
    U nas po prostu sa jeszcze dobre wzorce i stare przyzwyczajenia.

    A utworek powyzej .. ani potanczyc, ani w samochodzie puscic, ja sie
    nie dziwie ze wielkiej kariery nie zrobil :-)

    J.

  • 70. Data: 2010-05-04 13:33:51
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 0

    No co Wy ?
    "Every Night" Mandaryny to klasyka .... , którą będą wszyscy pamiętać nawet
    za 100 lat :)