  • 31. Data: 2010-04-21 19:29:25
    Temat: Re: zagluszanie dzwieku
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Wednesday, April 21, 2010, 9:06:06 PM, you wrote:

    > A ktos ma gazety sprzed 50 lat ?
    > Bo to chyba cos podobnego Beatlesom wtedy zarzucano :-)
    > A myslicie ze muzyka sprzed 80 czy 100 lat przetrwala ?

    A jak nie, kiedy tak?

    > Albo sprzed 150 czy 200, ale nie w grupie melomanow, tylko
    > przecietnego czlowieka :-)

    Uważasz, że przeciętny człowiek nie rozpozna kilku kawalków klasyki?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2010-04-21 19:40:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Apr 2010 21:29:25 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >A jak nie, kiedy tak?

    To wymien wykonawcow i tytuly piosenek lansownych przez Polskie Radio
    w 1930.

    Fog sie nie liczy :-)

    >Uważasz, że przeciętny człowiek nie rozpozna kilku kawalków klasyki?

    W sensie "to klasyka, tego nie slucham", czy "to chyba Wagner",
    czy "to jest Fuga nr 8", czy chocby "partia Carmen z drugiego aktu" ?

    Ja sie bez wstydu przyznam ze Wagner mi sie podoba, ale znam go tylko
    tylko z "Czasu Apokalipsy" :-)

    J.

  • 33. Data: 2010-04-21 20:36:34
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > A ktos ma gazety sprzed 50 lat ?
    > Bo to chyba cos podobnego Beatlesom wtedy zarzucano :-)

    I miano wiele racji...

    > A myslicie ze muzyka sprzed 80 czy 100 lat przetrwala ?

    "Modlitwa dziewicy"? (wiem, wyzłosliwiam się - w ten sposób w pozeji
    został Soter...)

    > Albo sprzed 150 czy 200, ale nie w grupie melomanow, tylko
    > przecietnego czlowieka :-)

    "Zielone rękawy" o których William Shakespeare pisał że są melodią
    prastarą co trochę kłóci się z jej autorstwem przypisywanym Henrykowi
    VIII Tudorowi? Namysłowski (ten od saksofonu a nie od Kapeli
    Włościańskiej) grający "Chmiel" czyli melodię chyba starszą niż Państwo
    Polskie?

    --
    Darek

  • 34. Data: 2010-04-22 07:27:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Wednesday, April 21, 2010, 9:40:14 PM, you wrote:

    > To wymien wykonawcow i tytuly piosenek lansownych przez Polskie Radio
    > w 1930.
    > Fog sie nie liczy :-)

    A dlaczego nie?

    A Eugeniusz Bodo? Całe mnóstwo piosenek z filmów.

    > W sensie "to klasyka, tego nie slucham", czy "to chyba Wagner",
    > czy "to jest Fuga nr 8", czy chocby "partia Carmen z drugiego aktu" ?

    Rozpazna kilka kawałków nie oznacza, że je zatytułuje. Oglądzasz "Jaka
    to melodia"?

    > Ja sie bez wstydu przyznam ze Wagner mi sie podoba, ale znam go tylko
    > tylko z "Czasu Apokalipsy" :-)

    Walkirie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 35. Data: 2010-04-22 14:16:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ja sie bez wstydu przyznam ze Wagner mi sie podoba, ale znam go tylko
    > tylko z "Czasu Apokalipsy" :-)

    Obawiam sie, ze moze sie okazac, ze Ci sie jednak nie podoba.

  • 36. Data: 2010-04-22 14:22:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Wiem. Jednak jego wersja jest chyba najszerzej znana.

    Pierwsze slysze.

  • 37. Data: 2010-04-22 14:24:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości

    > Gdzie Kraftwerk, a gdzie RMF...

    A znajomosc Kraftwerk konczy Ci sie na Computer World?

  • 38. Data: 2010-04-22 14:32:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    >W dniu 2010-04-21 00:12, RoMan Mandziejewicz pisze:
    >
    > To samo było z przeklętą Szaloną Żabą. Ile to ja już razy musiałem
    > tłumaczyć jakiemuś ignorantowi, że słucham "Popcorn" w wersji Jarre'a,
    > która w żaden sposób nie powinna być uznawana za "obciach"...

    http://www.youtube.com/watch?v=dZWfywvuHt0&feature=r
    elated

  • 39. Data: 2010-04-22 15:30:57
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 15:44:56 +0200, Atlantis napisał(a):
    > Da się, ale niestety te i tak są w mniejszości. Ja i tak jestem w dobrej
    > sytuacji, bo pod Krakowem idzie pasmo 88-108 MHz jest dość mocno
    > zapełnione i wybór jako-taki jest. Niemniej i tak stacji, które wybijają
    > się ponad poziom komercyjnej miernoty jest zaledwie kilka. Z miejsca
    > wymieniłbym jedynie dwie: Trójka i Antyradio (przy czym z odbiorem tego
    > ostatniego są ostatnio straszliwe problemy - sygnał zanika). No,
    > dodałbym jeszcze VOX FM ze starymi przebojami.

    Jest jeszcze RMF... ale Classic.
    Tego dla odmiany nie dało się słuchać w czasie żałoby - non stop różne
    requiem, można się było skichać.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 40. Data: 2010-04-22 15:33:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Ghost,

    > http://www.youtube.com/watch?v=dZWfywvuHt0&feature=r
    elated

    Dałbyś dziadkowi spokój - od 1969 roku minęło tyle czasu ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl