  • Data: 2010-04-21 13:54:43
    Temat: Re: zagluszanie dzwieku
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Każdemu młodemu pokoleniu wydaje się, że odkrywają Amerykę i robią coś
    > całkowicie odkrywczego. Zapominają, że "wszystko już było".

    Heh... Sytuacja z życia wzięta:
    Siedzę kiedyś u siebie i słucham jakiegoś starego kawałka. Nie pamiętam
    już do końca czy było to "Poison" Alice'a Coopera czy "21st century
    digital boy" Bad Religion. Stawiam na to pierwsze. W pewnym momencie
    pukanie do drzwi. Otwieram, stoi w nich nastoletni syn sąsiadów, wówczas
    chyba jeszcze gimnazjalista. Słyszy dobiegającą z głośników muzykę i
    mówi: "Oooo! Ktoś przerobił tą piosenkę Groove Coverage". :P

    To samo było z przeklętą Szaloną Żabą. Ile to ja już razy musiałem
    tłumaczyć jakiemuś ignorantowi, że słucham "Popcorn" w wersji Jarre'a,
    która w żaden sposób nie powinna być uznawana za "obciach"...

    > Ile utworów ze współczesnej papki będzie znanych za 50 lat?

    Hmm... Spróbuj przypomnieć sobie lata dziewięćdziesiąte. Pamiętasz
    muzykę pop (tą zwykłą, która leciała całymi dniami w TV i radiu) z tego
    okresu? Kasia Kowalska, Anna Maria Jopek, Anita Lipnica, Varius Manx i
    tak dalej. Przecież to były arcydzieła w porównaniu z sieczką, którą
    dzisiaj serwuje się widzowi!
    Wówczas dla kiczu przewidziana była osobna kategoria - Disco Polo i dwa
    weekendowe programy na Polsacie. ;)