  • Data: 2014-06-15 18:26:34
    Temat: Re: zagłuszacz
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "mr misio" lnk0ds$e17$...@n...news.atman.pl

    > Wiesz, antyterrorysci z kolei mają pistolety i karabiny i granaty. I zapewne bez
    pozwolenia ;))))

    To nielegalne!! To oburzające!! Tak nie postępują dżentelmeni!

    Ci, którzy wiedzą, skąd pochodzą powyższe słowa,
    mogą opowiedzieć innym. Ja na razie nie chcę. :)

    -=-

    Rebelianci na Ukrainie pokazali kunszt -- zestrzelili lądujący samolot.
    Jakby kopanie leżącego i związanego. Ciekawe, co by BObama uczynił,
    gdyby jego samolot został tak ostrzelany. Samoloty zwykle nie mają
    wytrzymałych pancerzy.

    Ale to drobiazg. Lotniskowiec to dopiero nieosłonięta machina!
    Jej obronę należy prowadzić z dużej odległości -- radarami,
    wywiadem, bronią (artylerią) pokładową i samolotami osłony.

    IMO większość środków ostrożności typu zakłócacze (od zakłócania,
    nie od zakłucia) telefonów komórkowych to zabawki na niegrzeczne
    dzieci, nie zaś zapory antyterrorystyczne.

    IMO najważniejszy jest wywiad.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'