  • 1. Data: 2010-05-24 00:50:56
    Temat: [zabiorę] Warszawa-Gdansk-Częstochowa
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    27 maja w nocy Wawa - Gdańsk, wolne 3 miejsca + bagażnik
    28 maja późnym wieczorem Gdańsk - Częstochowa, wolne 3 miejsca + bagażnik
    zabiorę za dorzutkę do paliwa :)

    kontakt gg 8990444 lub sms 696074671

    pozdr

    a.

  • 2. Data: 2010-05-24 01:17:35
    Temat: Re: [zabiorę] Warszawa-Gdansk-Częstochowa
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Miller wrote:

    > 27 maja w nocy Wawa - Gdansk, wolne 3 miejsca + baga?nik 28 maja póOEnym
    > wieczorem Gdansk - Czestochowa, wolne 3 miejsca + baga?nik zabiore za
    > dorzutke do paliwa :)

    Super, miałbym pasażera do bagażnika, ale czy zahaczycie po drodze o
    jakiś las?

    PS. Nie wiem czy będzie chciał się dorzucić do paliwa. ;)

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 3. Data: 2010-05-24 07:52:31
    Temat: Re: [zabiore] Warszawa-Gdansk-Czestochowa
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    > Super, miałbym pasażera do bagażnika, ale czy zahaczycie po drodze o
    > jakiś las?
    >
    > PS. Nie wiem czy będzie chciał się dorzucić do paliwa. ;)

    lasów po drodze sporo ;)