  • 1. Data: 2009-08-25 08:22:44
    Temat: zabezpieczyla sie karta ??
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    witam
    Bawiłem sie niadwnym nabytkiem (N6233) i najparwdpowdobniej cos wlaczyłem bo
    teraz pokazuje ze karta jest zabezpieczona i pada żadanie hasła. Wczesniej
    korzystałem z tel ok 2 tygodnie i było ok. Co teraz zrobić aby z niej
    kozrystac.
    dwiny sposob to sie stało nawet nie bardzo potafie w jaki.. ale wygladało
    to tak jakby automatycznie zabepzieczyła sie tak jak np ayutomatycznie
    włacza sie blokada klawiatury
    Pzdr chcących pomóc

  • 2. Data: 2009-08-25 08:23:41
    Temat: Re: zabezpieczyla sie karta ??
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    Użytkownik "butterfly" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    dopowiem jeszce ze z pozycji tel. nie widac formatuj..

  • 3. Data: 2009-08-25 09:56:36
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    butterfly wrote:
> [...]
    > wygladało to tak jakby automatycznie zabepzieczyła sie tak jak np
    > ayutomatycznie włacza sie blokada klawiatury

    Dobrze... a teraz napisz to jeszcze raz tyle ze po polsku, informujac
    chociazby czy chodzi ci o karte sim czy sd, czy o jeszcze cos innego i
    kiedy jest ta prosba o haslo. I popracuj nad literowkami.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-08-25 10:07:27
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Idz do operatora i tam ci odblokują. Oczywiście wszyscy zakładamy, że to
    twój nie kradziony telefon

  • 5. Data: 2009-08-25 10:30:22
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:h70cgf$fe4$1@inews.gazeta.pl...
    > butterfly wrote:

    Przepraszam za zbytnie zaangazowanie uczuciowe :)
    Teraz uzupełniam. Zablokowała sie karta - mmc.
    Naprawde nie mam pojęcia z jakiego powodu bo specjalnie nic nie grzebalem z
    hasłami.
    Pzdr

  • 6. Data: 2009-08-25 11:10:14
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    mz wrote:
    > Idz do operatora i tam ci odblokują. Oczywiście wszyscy zakładamy, że
    > to twój nie kradziony telefon

    Okazuje się, że nie chodzi o SIM tylo MMC. Jeżeli zabezpieczył ją
    hasłem, to... wymiana karty wg mnie.

    Jakub

  • 7. Data: 2009-08-25 11:26:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 11:10:14 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

    > Okazuje się, że nie chodzi o SIM tylo MMC. Jeżeli zabezpieczył ją
    > hasłem, to... wymiana karty wg mnie.

    MMC nie da się zabezpieczyć hasłem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-08-25 11:39:43
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Waldek Godel wrote:
    > MMC nie da się zabezpieczyć hasłem

    Fakt, czyli co, reset do suatwień fabrycznych i po kłopocie? :)

    Jakub

  • 9. Data: 2009-08-25 11:42:22
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości
    > Waldek Godel wrote:

    Nie bardzo macie rację koledzy. Bo chyba się jednak da skoro jest
    zabezpieczona i nie mozna sie do niej dobrać ani sformatowac nie znjac
    jakiegoś hasła

  • 10. Data: 2009-08-25 11:54:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 13:42:22 +0200, butterfly napisał(a):

    > Nie bardzo macie rację koledzy. Bo chyba się jednak da skoro jest
    > zabezpieczona i nie mozna sie do niej dobrać ani sformatowac nie znjac
    > jakiegoś hasła

    Jeżeli jest to karta MMC i nie daje sie formatować, to znaczy, ze jest
    uszkodzona.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel