-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx04.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: zabawka edukacyjna dla dzieci - sekrety elektroniki...
Date: Mon, 25 Jun 2012 22:48:56 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 24
Message-ID: <jsamd9$snt$1@dont-email.me>
References: <jsa5v6$ha6$1@dont-email.me> <jsae08$upn$1@speranza.aioe.org>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 25 Jun 2012 21:49:29 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx04.eternal-september.org; posting-host="AZYDBGYrkYfJCTGBth+izg";
logging-data="29437";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18WZKz0aSrpkRLa1vkfOFiO"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
Cancel-Lock: sha1:S2FiqClBJi9isPTf9lGmSBBsIfQ=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:633353
[ ukryj nagłówki ]"Michał Smolnik" <m...@g...com> wrote in message
news:jsae08$upn$1@speranza.aioe.org...
> Kupiłem ten zestaw synowi. Niestety nie jest to zabawka edukacyjna, najwyżej
> "zaciekawiająca".
> Instrukcja przypomina raczej procedury dla kosmonautów na ISS, nie wyjaśnia co
> się robi i dlaczego.
> Układ nie daje nawet szans na poznanie "sekretów elektroniki", ponieważ nie
> wyjaśniono funkcji wyprowadzeń bloków funkcyjnych i nie podano ich schematów
> (choćby blokowych). Po prostu: "Podłącz baterię do wyprowadzenia 1 i 2,
> głośnik do 3, fotorezystor do 4 i uzyskasz odgłos syreny policyjnej".
w zupelnosci sie zgadzam, ale ja to biore dla (niemal) pieciolatka,
zeby wlasnie pobawil sie podstawowymi elementami, poznal podstawowe
zasady i dowiedzial sie co do czego sluzy, do niczego wiecej sie to
nie nadaje bo wsystko powyzej 2 elementow (led+rezystor) jest
faktycznie zamkniete w 'pudelkach' ktorych zawartosc jest 'sekretem' ;)
jezeli sie wciagnie to wymysle cos wiecej, ale wydaje mi sie to dobrym
dopelnieniem lego ktore ma fajne elementy pneumatyczne i mechaniczne
ale z elektryka i elektronika to u nich slabo - w opcjach jest
tylko banal w stylu baterie-kabelek-silnik albo naprawde zaawansowne
mindstorms
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.12 08:23 PM
- 26.06.12 08:59 qlphon
- 26.06.12 11:15 m4rkiz
- 26.06.12 11:35 NukeDMAn
- 26.06.12 11:50 m4rkiz
- 26.06.12 13:26 Piotr Gałka
- 26.06.12 14:50 Wojciech Waga
- 27.06.12 20:53 Mariusz Dabrowski
- 27.06.12 23:15 janusz_kk1
- 28.06.12 07:57 J.F.
- 28.06.12 09:42 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=