  • 1. Data: 2009-07-19 19:30:50
    Temat: za wrazliwa xena
    Od: Netwalker <n...@p...onet.pl>

    witam
    mam maly problem z moja xena ostatni zaczela wyc mi notorycznie pod
    siedzieniem podczas jazdy rozbieralem czyscilem i dalej nie skutkuje .
    ktos mial nmoze podobny problem??
    pozdrawiam
    Netwalker
    Zx 10 wRrrrr

  • 2. Data: 2009-07-19 19:44:00
    Temat: Re: za wrazliwa xena
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Netwalker" napisał w wiadomości
> [...]
    > mam maly problem z moja xena ostatni zaczela wyc mi notorycznie pod
    > siedzieniem podczas jazdy rozbieralem czyscilem i dalej nie skutkuje

    A nie jest tak, że jak jej nie zamkniesz to się nie aktywuje?
    Nie mam oryginalnej xeny, tylko wyrób xenopodobny za 1/10 ceny i
    jedyne problemy to zbytnia czułość, na którą właściciele oryginału też
    się użalają. Tzn. zacząłem zapinać na tylne koło, bo założona na
    przednim kole wyła nawet przez mały podmuch wiatru.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 3. Data: 2009-07-19 19:55:10
    Od: Netwalker <n...@p...onet.pl>

    Jasio pisze:
    > Użytkownik "Netwalker" napisał w wiadomości
    >
    > A nie jest tak, że jak jej nie zamkniesz to się nie aktywuje?

    wyje zamknieta podwojnie kluczem i pod siedzeniem motocykl przypomnina
    radiowoz :)

  • 4. Data: 2009-07-19 20:06:18
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > wyje zamknieta podwojnie kluczem i pod siedzeniem motocykl
    > przypomnina radiowoz :)

    Mamy pewne problemy z komunikacją, Hjuston. (:

    To może ja zapytam inaczej. A jak jej nie zamkniesz to też wyje?
    Bo może to jest wyjście - nie zamykać.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 5. Data: 2009-07-20 05:14:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 19 Lip, 21:30, Netwalker <n...@p...onet.pl> wrote:
    > witam
    > mam maly problem z moja xena ostatni zaczela wyc mi notorycznie pod
    > siedzieniem podczas jazdy rozbieralem czyscilem i dalej nie skutkuje .
    > ktos mial nmoze podobny problem??

    Też tak miałem, tzn. wycie po zapięciu na przód.
    Pewnego dnia problem się rozwiązał bo bateria padła
    i mam spokój :>

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 6. Data: 2009-07-20 08:01:23
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > mam maly problem z moja xena ostatni zaczela wyc mi notorycznie pod
    > siedzieniem podczas jazdy rozbieralem czyscilem i dalej nie skutkuje .
    > ktos mial nmoze podobny problem??

    mialem. po pierwsze wymien baterie i jak rozkrecisz zeby je wymienic
    to przeczysc patyczkiem do uszu czujniki laserowe i to male kolko
    (lusterko) na ksenie.
    mi tak do czasu pomagalo, pozniej padla calkiem elektronika i kupilem
    nowa ;)

    pzdr
    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 7. Data: 2009-07-20 10:58:13
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    Netwalker wrote:
    > witam
    > mam maly problem z moja xena ostatni zaczela wyc mi notorycznie pod
    > siedzieniem podczas jazdy rozbieralem czyscilem i dalej nie skutkuje .
    > ktos mial nmoze podobny problem??

    Tak, z dwiem xenami.
    Jedna odratowalem wklejajac metoda prob i bledow blaszeczke odbijajaca
    swiatlo czujnika, po miesiacu domowila wspolpracy, probowalem zerknac do
    elektroniki ale z braku czasu wyjalem baterie.
    Ksena (nie znam modelu ale jest to duzy model, ok 12cm dlugosci) ma dwa
    czujniki: jeden optyczny, do wyzwalania alarmu w szczelinie /czyli tam,
    gdzie jest tarcza hamulcowa/,
    oraz drugi, uzbrajajacy alarm, zblizeniowy reagujacy na zamkniecie zamka, i
    to w tym obwodzie pewnie jest klopot.
    Drugiej nawet nie rozkrecilem, poczekalem az baterie sie poddadza.
    Kazda z nich podzialala ok poltora roku.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 /Rossynant/

  • 8. Data: 2009-07-20 12:15:07
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "lesor" napisał w wiadomości

    > Tak, z dwiem xenami.

    [ciach]

    > Drugiej nawet nie rozkrecilem, poczekalem az baterie sie poddadza.
    > Kazda z nich podzialala ok poltora roku.

    Co mnie utwierdziło w przekonaniu, że czasami nie warto przepłacać.
    Dzięki.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 9. Data: 2009-07-20 13:38:51
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    Jasio wrote:

    > [ciach]
    >
    > Co mnie utwierdziło w przekonaniu, że czasami nie warto przepłacać.
    > Dzięki.

    Mi nie żal. To byl jedyny odstraszacz reagujacy na ruch kierownicy czy kola.
    W cenie alarmu (koszt samego urzadzenia) mialem "dwa w jednym". Z
    mozliwoscia zapiecia na dowolnym motocyklu. Oplacalo mi sie.
    Jeszcze dodam tylko, ze byc moze jednej pomoglem umozliwiajac spad swobodny
    ze schowka motocykla w czasie jazdy.

    No ale pochwa sie tym wyrobem xenopodobnym. Zaryzykuje 1/10 ceny czyli 20zl
    na nowa wyjaca blokade.

  • 10. Data: 2009-07-20 15:03:54
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > No ale pochwa sie tym wyrobem xenopodobnym. Zaryzykuje 1/10 ceny
    > czyli 20zl
    > na nowa wyjaca blokade.

    http://www.mandp.co.uk/productinfo/570201/Security/A
    larmed-Locks/SNC
    Identyczne widziałem w Lidlu.*

    Kupiłem bodaj za 8,5Ł czyli dwa razy drożej niż chcesz zaryzykować.
    Reaguje oczywiście na wiatr, co bywa uciążliwe.

    Spełnia w pełni moje wymagania - przede wszystkim nie chciałbym
    zapomnieć kiedyś o disclocku i z nim ruszyć.

    *Mam wrażenie, że ta sieć zastępuje dawne GieeSy. (:

    --
    Jasio
    vx etz