    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: za Hyundaiem poszła Skoda
    Date: Tue, 16 Feb 2016 21:32:56 +0100

    W dniu 16.02.2016 o 18:17, p...@g...com pisze:
    > Abonament od 616 pln za miesiąc 3 lub 4 lata limit na 20 tkm rocznie i pewnie dużo
    różnych dupereli drobnym drukiem jedyny plus jaki widzę to ze ich bank i TU za tym
    stoi czyli jeden pośrednik odpada ... dla zainteresowanych temat do rozpracowania :-)

    Ciekawy świat nam się robi. Kiedyś mój obecny teść, kupił poloneza.
    Dlaczego? Po 25 latach okazało się, że dlatego że chciał. precyzyjniej:
    jakieś 50 lat facet marzył o poldku. nie o dobrym aucie, wygodnym,
    tanim, marzył o poldolocie. Więc jak już uzbierał, to mógł kupić nowego
    hundaya, albo młodego golfa, albo cokolwiek, ale chciał poldka.
    nastoletniego oddał za mniej niż wypłata.
    Ja kochałem maluchy. miałem kilka, ale jakoś dość prędko domnie dotarło
    że są jeszcze inne pasje w życiu. Zabite parkingi, korki i drogie paliwo
    miały w tym znaczny udział. Teraz (w uproszczeniu) uważam że auto to
    urządzenie do przemieszczania się z punktu a do b, we wmiarę komfortowy
    sposób. Tą możliwość mogę mieć za zdecydowanie niższą kwotę niż 616zł na
    miesiąc, oczywiście przemieszczając się czymś co ma więcej niż 10 lat, i
    nie przyciąga uwagi swoim wyglądem. (może złomiarzy :))
    Tak więc co ludzi skłania w kierunku takich usług? Fajnie, bo rynek jest
    bardziej urozmaicony. Ale korci mnie żeby napisać że to oftop, bo temat
    nie związany z motoryzacją. żartuję oczywiście, ale może coś w tym jest?
    ToMasz

    PS czy ktoś ma "znajomości" u taksówkarzy? Ile zrobią kursów z dzieckiem
    do przedszkola i matką do centrum handlowego za abonament miesięczny
    616zł, zakładając że jak dziecko choruje to i tak płacić trzeba?