  • 1. Data: 2009-08-26 07:53:34
    Temat: z serii jaki telefon?
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Szukam telefonu na prezent dla matki. Musze kupic do soboty, wiec rozwazam
    oferty z allegro na Podkarpaciu i w Małopolsce. Budżet max to 500zł, lepiej
    w okolicach 400-450zł. Założenia - w miarę dobry wyświetlacz, nienajgorszy
    aparat, solidna obudowa, wytrzymala bateria. Nie potrzeba wodotryskow.
    Potrzebny jest za to bluetooth, ale to juz standard. Bralem pod uwage
    telefony, z ktorymi ja juz cos mialem wspolnego - np. nokia 6300 - wydaje
    sie byc w porzadku? Samsung d900i - niby fajny, ale jakis taki plastikowy.
    Co myslicie? Co byscie wybrali?

  • 2. Data: 2009-08-26 08:15:06
    Temat: Re: z serii jaki telefon?
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    bartekkr pisze:
    > np. nokia 6300 - wydaje
    > sie byc w porzadku? Samsung d900i - niby fajny, ale jakis taki plastikowy.
    > Co myslicie? Co byscie wybrali?

    Jeśli nie ma być bajerów to może być.
    Zgrabny, wytrzymały, dobrze działający BT tylko bateria mogłaby dłużej
    trzymać ale nie jest źle.
    Zaletą 6300 jest wyświetlacz. W każdych warunkach dobrze widać.
    Oczywiście jest też opcja "powiększania czcionki" co często się przydaje
    osobom z nie najlepszym już wzrokiem.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-08-26 08:38:11
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 26 Aug 2009 09:53:34 +0200, "bartekkr" <k...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >sie byc w porzadku? Samsung d900i - niby fajny, ale jakis taki plastikowy.

    Jak by dało rade bez aparatu to pozostałek warunki spełnia Nokia 6310i
    ;-)

    Zdrówko

  • 4. Data: 2009-08-26 10:18:15
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

> [...]
    > jest też opcja "powiększania czcionki" co często się przydaje osobom z nie

    Kurde pare postow nizej pytalem o to samo, i nikt nic sensownego nie chcial
    polecic tylko jakies zabytki nokiowe sprzed 8 lat. :P

  • 5. Data: 2009-08-26 11:01:18
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Korsarz" napisał:

    > Kurde pare postow nizej pytalem o to samo, i nikt nic sensownego
    > nie chcial polecic tylko jakies zabytki nokiowe sprzed 8 lat. :P

    Skoro potraktowałeś swoją Mamę w kwiecie wieku jak niedołężną staruszkę,
    która z ledwością potrafi ogarnąć telefon na korbkie, to ciężko coś nowszego
    doradzić. Tym bardziej, że jednym z priorytetów była długo trzymająca
    bateria, a to paaanie, za moooich czaaasów to baterie w trzymały tygodniami,
    bo to, paaanie, żadnych tam empetrójek, haparatów ani pstrokatych fiu-bździu
    na ekranikach nie było. Więc przedpotopowa Nokia to w sam raz ;-)
    A wymienione przez wątkotwórcę telefony raczej nie cieszą się dobrą opinią
    pod tym względem. Sam rok temu myślałem nad d900, ale opinie o baterii mnie
    odstraszyły.
    Napiszę coś może kontrowersyjnego: pomimo, że jestem dekadę młodszy od
    Twojej Mamy, też szukałem czegoś nieskomplikowanego, z dużą, wyraźną
    czcionką (akomodacja już nie ta, co za młodu) i dobrą baterią. I po wielu
    przymiarkach wybór padł na dotykowca - po części fakt, że "trendi" (no ale
    Twoja Mama też nie chciałaby odstawać od koleżanek, a może nawet pragnęłaby
    błysnąć?), ale właśnie ze względu na duży ekran z niewielką rozdzielczością,
    dzięki czemu czcionka jest duża i wyraźna a sposób sterowania dotykiem jest
    dużo bardziej naturalny niż kursorami. Akurat były dostępne tanie Samsungi
    F480, z IMHO bardzo dobrą baterią i aparatem, teraz pewnie można trafić coś
    innego. Zresztą, zabierz Mamę do jakiejś macalni, niech sobie sprawdzi
    organoleptycznie, jakiego typu model Jej podpasuje (czytaj: czego koleżanki
    bądą Jej zazdrościć), Ty zaś będziesz służył jedynie jako konsultant
    techniczny. Bo jak Jej na siłę coś wybierzesz, to za ewentualny nietrafiony
    wybór Ty będziesz musiał się nasłuchać ;-)

    JoteR

  • 6. Data: 2009-08-26 11:48:02
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:h734m2$so7$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > jest dużo bardziej naturalny niż kursorami. Akurat były dostępne tanie
    > Samsungi F480, z IMHO bardzo dobrą baterią i aparatem, teraz pewnie można

    Hm, moze tez zdecydowalbym sie dla niej na cos dotykowego. Sam od ponad roku
    uzywam iPhone i jestem w bardzo zadowolony. Tylko czy znajdzie sie cos
    sensownego dotykowego tak do 600zl?

  • 7. Data: 2009-08-26 12:00:56
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:h734m2$so7$1@inews.gazeta.pl...
    > dzięki czemu czcionka jest duża i wyraźna a sposób sterowania dotykiem
    > jest

    A moze LG KP500 COOKIE? Co myslicie?

  • 8. Data: 2009-08-26 12:08:13
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    "bartekkr" <k...@g...com> wrote in message
    > "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    >
    > A moze LG KP500 COOKIE? Co myslicie?

    Albo Samsung S5230 Avila... Kurde, tyle tego jest, ze nie moge sie
    zdecydowac. Przejscie sie do sklepu i wybranie nie wchodzi w rachube:)

  • 9. Data: 2009-08-26 13:47:16
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

> [...]
    > pstrokatych fiu-bździu na ekranikach nie było. Więc przedpotopowa Nokia to

    No moze przesadzilem, ja sam tez nie za mlody by 33l, ale fakt faktem ze ona
    ma problem ze oczami, i panicznie boi sie nowosci. Wciaz korzysta z tego
    typowego menu w nokii, ktore ma ta polecona cegla, tylko w jej wersji jest
    ono kolorowe i w ciut wiekszej rozdzialce. I chce takie same w nowym
    telefonie, chcialbym aby przestawila sie na cos nowego, bedzie miala to sie
    musi sila rzeczy nauczyc. Nie wiem, moze dotykowy telefon bylby opcja, ale w
    nij to baterie nie trzymaja za dobrze. Po za tym jak to kobieta, lubi sie
    pochwalic czyms nowym i ladnym wsrod kolezanek :) :P Iphone moze by i
    spasil, ale cena nie ta, celuje raczej cos co sie zmiesci w typowej promocji
    dla firm w abonamencie do 90zl mies., ewentualnie z drobna doplata. No i
    koniecznie cos nowego, a nie komorki z przeszlosci...

    > dużo bardziej naturalny niż kursorami. Akurat były dostępne tanie Samsungi
    > F480, z IMHO bardzo dobrą baterią i aparatem, teraz pewnie można trafić
    > coś

    Sprawdze co to warte ;)

  • 10. Data: 2009-08-26 18:49:24
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    Co powiecie na taki telefon dla matuli: Nokia 6303 Classic ?