  • 21. Data: 2010-09-20 16:17:52
    Temat: Re: z serii: jak to jest zrobione
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 16.09.2010 23:53, pz pisze:
    > No ale ten jest właśnie chyba tłem, do którego bezpośredni link trzeba
    > wygrzebać właśnie z pośrednio z CSS-a. Nie ma opcji pokaż/zapisz obrazek.

    fakt. Bo opcja nazywa się "pokaż obrazek tła" we wspomnianym wcześniej
    firefoxie :)

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    http://en.webtrunki.pl - beers, wines, vodkas, your own products

  • 22. Data: 2010-09-20 16:36:27
    Od: pz <s...@g...pl>

    W dniu 2010-09-20 18:17, olo pisze:

    > fakt. Bo opcja nazywa się "pokaż obrazek tła" we wspomnianym wcześniej
    > firefoxie :)

    No to chyba mamy inne fajerfoxy bo u mnie w 3.6 nic takiego nie ma.

  • 23. Data: 2010-09-20 16:41:31
    Od: pz <s...@g...pl>

    W dniu 2010-09-20 18:36, pz pisze:

    > No to chyba mamy inne fajerfoxy bo u mnie w 3.6 nic takiego nie ma.

    Przepraszam - inaczej.
    Nie ma na tej stronie - link w pierwszym poście) - nawet po wyłączeniu JS.

    Bo np. na stronie Googla opcja o której mówisz rzeczywiście jest.
    Więc czemu na stronie od której to się zaczęło to jednak nie działa?
    Tak po prostu klikając po opcjach (bez grzebania w CSS i używania
    dodatkowych wtyczek) nie da się tego zapisać. Przynajmniej u mnie.

  • 24. Data: 2010-09-20 18:24:08
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 20.09.2010 18:41, pz pisze:
> [...]
    > Tak po prostu klikając po opcjach (bez grzebania w CSS i używania
    > dodatkowych wtyczek) nie da się tego zapisać. Przynajmniej u mnie.

    wystarczy, że jest przysłonięty czymś innym. Ale koledzy podali już
    kilka innych sposobów, które pozwolą na "wydobycie" obrazka.

    Firebug naprawdę pomaga w czymś takim (PPM i zbadaj element), ew.
    informacje o stronie -> media. Adblock też od biedy da radę

    A jak każdy sposób zawiedzie (w co szczere wątpię) to zawsze zostaje
    print screen

  • 25. Data: 2010-09-20 18:44:53
    Od: pz <s...@g...pl>

    W dniu 2010-09-20 20:24, olo pisze:

> [...]
    > informacje o stronie -> media. Adblock też od biedy da radę
    >
    > A jak każdy sposób zawiedzie (w co szczere wątpię) to zawsze zostaje

    Ale na kij mi ten obrazek?
    Wątek jest o tym jak to jest zrobione :)

    Przesłonięty mówisz...

  • 26. Data: 2010-09-21 18:54:27
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 20.09.2010 20:44, pz pisze:
    > Wątek jest o tym jak to jest zrobione :)

    rozumiem, że chodzi Ci o odpowiedź na pytanie dlaczego w firefoxie w
    menu kontekstowym po prawokliku na obrazku nie pojawia się opcja jego
    zapisu?

    w takim razie wygląda na to, że cały myk to znacznik <a> z background-image