  • Data: 2011-05-27 22:59:31
    Temat: Re: z serii czyja wina
    Od: "Jacek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4de00e9a$0$2448>>>> w samochodzie przede mną nie działa ani jedno
    światło stopu.

    > No to jakaś nadzieja jest, ale i tak bez biegłego i sądu się nie
    > obeszłoby.

    można sie sądzić, ale jedyne co sie wygra, to mandat za niesprawne
    oświetlenie, tudzież usterke dyskwalifikująca z ruchu drogowego, lub
    stwarzanie zagrożenia w ruchu drogowym.
    Pechowy kierowca zawsze bedzie odpowiadał za najechanie na tył. Wszak mógł
    wjechać w furmanke, ona nie musi mieć świateł stopu, a odstęp trzeba
    zachować zawsze "bezpieczny"

    Jacek