  • 31. Data: 2009-08-18 07:29:18
    Temat: Re: z prepaid orange na abonament orange 10
    Od: Marx <M...@n...com>

    Olgierd pisze:

    > Ale przynajmniej te usługi są, w prepaidach zwykle ich nie ma.
    > Nb. w Orąż szereg całkiem sympatycznych usług jest za darmo.

    ja tych uslug nie potrzebuje
    place 50zl na 3 miesiace, i to mi wystarcza. Sporadycznie musze wiecej
    doladowac jak trafia sie jacys playowcy i konto mi sie wyczysci.
    Sporadycznie sa nowe promocje jak np ostatnio wzajemne doladowanie
    podwajajace srodki x2
    Zaden abonament nie ma takiej ceny.

    Marx

  • 32. Data: 2009-08-18 10:37:04
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    > Orange Abonament 25. I niczego mi nie zarzucaj.

    od kiedy w abonamencie za 25 masz ponad 2000 minut??

  • 33. Data: 2009-08-18 10:40:48
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał w wiadomości
    > "Skylla" <s...@n...op.pl> Odpowiedz na

    > Ja mam taki abo. Oferta Co za numer w Orange. 25zł abonament, dostaje 50zł
    > do
    > wszystkich sieci, minuta 0.75gr i 1200 minut do oranga i na stacjonarne
    > codziennie od 20 do 9 rano i w soboty i niedziele.
    > Niewykorzystane złotówki przechodzą na następny okres rozliczeniowy.

    naprawdę świetna oferta... będę czekał do 20 żeby zadzwonić do znajomych :P
    już wiem dlaczego nie mam abonamentu :)

  • 34. Data: 2009-08-18 18:46:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 12:37:04 +0200, Wincynty napisał(a):

    > od kiedy w abonamencie za 25 masz ponad 2000 minut??

    Dokładnie od 16 sierpnia.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 35. Data: 2009-08-18 18:49:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 07:25:01 +0000, Adramelech napisał(a):

    > i 1200 minut do oranga i na
    > stacjonarne codziennie od 20 do 9 rano i w soboty i niedziele.

    A to dziwne, że w takich godzinach. Bo mi to wyłączają akurat jak w pracy
    jestem ;-) ale jak wychodzę -- już mam! ;-)

  • 36. Data: 2009-08-19 14:18:23
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    > Dokładnie od 16 sierpnia.

    http://www.orange.pl/portal/map/map/postpaid_main

    możesz mi to podlinkować?? nawet w ofercie bez telefonu stawka to 31 groszy
    i 38 do play i nic słowa o bonusie do orange

  • 37. Data: 2009-08-21 13:43:29
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Wincynty" <w...@g...pl> Odpowiedz na

    > naprawdę świetna oferta... będę czekał do 20 żeby zadzwonić do znajomych
    > :P już wiem dlaczego nie mam abonamentu :)

    W pracy masz tyrać a nie wydzwaniać po ziomach;)

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 38. Data: 2009-08-21 16:03:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 16:18:23 +0200, Wincynty napisał(a):

    > http://www.orange.pl/portal/map/map/postpaid_main
    >
    > możesz mi to podlinkować?? nawet w ofercie bez telefonu stawka to 31
    > groszy i 38 do play i nic słowa o bonusie do orange

    Niestety, tego nie ma w internecie. To oferta dla stałych klientów --
    zwykła przedłużka.