  • 11. Data: 2009-08-13 12:58:21
    Temat: Re: z prepaid orange na abonament orange 10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 13:50:33 +0200, Skylla napisał(a):

    > Dobry żart

    Zaiste?
    Płacę 37,50 zł miesięcznie, za co mam na oko 2050 minut oraz 1000
    esemesów (to wszystko jest jakoś tam wymienne na esemesy, . Mogę też
    korzystać z innych usług, o których w prepaid w sumie można co najwyżej
    pomarzyć.

    Jaką ofertą na kartę przebijesz ten wynik?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 12. Data: 2009-08-13 13:00:34
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Olgierd pisze:
    > Zaiste?
    > Płacę 37,50 zł miesięcznie, za co mam na oko 2050 minut oraz 1000
    > esemesów

    Do wszystkich??

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 13. Data: 2009-08-13 13:08:07
    Temat: Re: Finał
    Od: "ekrzysiek" <e...@s...spamcom>

    > Czyli poszło ok, a ile kosztuje taka migracja ?
    > Zdjęcia lasce nie zrobiłeś przypadkiem ? ;)
    > --
    > pwk

    Jedyna opłata to 50 PLN za aktywację i to do wykorzystania, umowa na czas
    nieokreślony. Powyżej abo 10 opłata 5 PLN

    ekrzysiek

  • 14. Data: 2009-08-13 13:11:28
    Od: "ekrzysiek" <e...@s...spamcom>

    Użytkownik "ekrzysiek" <e...@s...spamcom> napisał w wiadomości grup

    > Jedyna opłata to 50 PLN za aktywację i to do wykorzystania, umowa na czas
    > nieokreślony. Powyżej abo 10 opłata 5 PLN
    >
    > ekrzysiek

    Zapomniałem dodać POWYŻEJ ABO 10 UMOWA NA CZAS OKREŚLONY

  • 15. Data: 2009-08-13 13:51:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 15:00:34 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Do wszystkich??

    Oczywiście, że nie -- wewnątrz sieci i na stacjonarne. Ale tego akurat
    potrzebuję (lata budowania sieci kontaktów się kłaniają).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 16. Data: 2009-08-13 14:28:54
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Oczywiście, że nie -- wewnątrz sieci i na stacjonarne. Ale tego akurat
    > potrzebuję (lata budowania sieci kontaktów się kłaniają).
    To teraz się módl aby tak starannie dobirani znajomi nie zaczęli zmieniać
    operatora na tańszego ;-).
    Swoją drogą nie potrafię sobie nawet wyobrazić, jak można mieć wszystkich do
    których się dzwoni w jednej sieci...
    S.

  • 17. Data: 2009-08-13 14:32:56
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Olgierd pisze:

    > Oczywiście, że nie -- wewnątrz sieci i na stacjonarne. Ale tego akurat
    > potrzebuję (lata budowania sieci kontaktów się kłaniają).

    Byłem u klienta (proponowałem mu przejście do Plus'a) z takim samym
    podejściem.
    Był pewien swego dopóki billingu nie pokazał. Jak zobaczył ilość
    połączeń do Play, PTC i Polkomtela to się zdziwił i od razu zrozumiał
    skąd różnica w ostatnim rachunku.

    Wiesz czego Ty używasz ale na decyzje znajomych wpływu już nie masz, a
    światem rządzi kasa i tyle.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 18. Data: 2009-08-13 14:34:26
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Skylla wrote:

    > Swoją drogą nie potrafię sobie nawet wyobrazić, jak można mieć
    > wszystkich do których się dzwoni w jednej sieci...

    Podobno w gimnazjum to norma :-)

    M.

  • 19. Data: 2009-08-13 16:36:50
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Olgierd pisze:

    > Oczywiście, że nie -- wewnątrz sieci i na stacjonarne. Ale tego akurat
    > potrzebuję (lata budowania sieci kontaktów się kłaniają).

    37.5 / 2050min = 0.0183 czyli płacisz 1.8 GROSZA za minute rozmowy.
    Pokaż mi jaka to taryfa, bo zarzuce Ci kłamstwo. Gdyby to była prawda,
    nikt by nie kupował/brał zadnych innych abonamentów. Zauważ hicior play
    ma po 5 groszy, i to tylk w pakietach

    ToMasz

  • 20. Data: 2009-08-13 17:39:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Aug 2009 16:28:54 +0200, Skylla wrote:
    >Swoją drogą nie potrafię sobie nawet wyobrazić, jak można mieć wszystkich do
    >których się dzwoni w jednej sieci...

    Do innych nie dzwonisz :-)

    J.