  • 1. Data: 2009-08-12 14:26:58
    Temat: z prepaid orange na abonament orange 10
    Od: "ekrzysiek" <e...@s...spamcom>

    Witam.

    Czy ktoś przerabiał przejście z prepaid orange na orange abonament w kwocie
    10 PLN
    Według regulaminu na ich stronie można przejść do abo od kwoty 25 PLN ale
    trzeba podpisać kontrakt terminowy a mi to nie pasi. Wolałbym opcję "tylko
    sim" tam jest dobra opcja na abo za 10 PLN bez kontraktu terminowego ale
    gryzie się z w/w regulaminem przejścia na abo. W autoryzowanym punkcie, na
    infolinii każdy opowiada inną bajkę.
    Na pytania lub uwagi, po co komu taki abo z takimi cenami? Ano po to żeby
    tylko włączyć BIS.

    --
    ekrzysiek

  • 2. Data: 2009-08-12 18:59:26
    Temat: Re: z prepaid orange na abonament orange 10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 16:26:58 +0200, ekrzysiek napisał(a):

> [...]
    > "tylko sim" tam jest dobra opcja na abo za 10 PLN bez kontraktu
    > terminowego ale gryzie się z w/w regulaminem przejścia na abo.

    Przerabiałem, ale nie na abonament, lecz na miksa, umowa na czas
    nieokreślony, prędko przestała mi się podobać, więc na powrót przeniosłem
    do prepaida.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-08-12 20:55:44
    Od: "ekrzysiek" <e...@s...spamcom>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup
    l...

    > Przerabiałem, ale nie na abonament, lecz na miksa, umowa na czas
    > nieokreślony, prędko przestała mi się podobać, więc na powrót przeniosłem
    > do prepaida.

    Witaj.
    Sam wybrałeś mixa? Sprzedawca w punkcie twierdzi, że za 10 PLN to tylko mixa
    sprzedają a nie klasyczne abo.

    ekrzysiek

  • 4. Data: 2009-08-13 06:31:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 22:55:44 +0200, ekrzysiek napisał(a):

    > Sam wybrałeś mixa? Sprzedawca w punkcie twierdzi, że za 10 PLN to tylko
    > mixa sprzedają a nie klasyczne abo.

    Tak, chciałem miksa, bo myślałem (a na stronie Orąż oczywiście nie jest
    to opisane), że zapłacę 10 zł abonamentu, a resztę usług będę z doładowań
    opłacał.

    Abonament za 10 zł nadal jest w ofercie
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/2817/2885189
    .pdf

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 5. Data: 2009-08-13 07:31:34
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    > Tak, chciałem miksa, bo myślałem (a na stronie Orąż oczywiście nie jest
    > to opisane), że zapłacę 10 zł abonamentu, a resztę usług będę z doładowań
    > opłacał.

    zdradź mi co ma taki mix czego nie masz w prepaidzie??

    4330 (20090812) __________

  • 6. Data: 2009-08-13 07:36:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 09:31:34 +0200, Wincynty napisał(a):

    > zdradź mi co ma taki mix czego nie masz w prepaidzie??

    To bardzo proste: prepaid jest piekielnie drogi, nawet dziś (a rok temu
    był jeszcze droższy).
    Dlatego też na co dzień korzystam z oferty abonamentowej -- po prostu nie
    stać mnie na telefon na kartę.

    Prepaid jest jak 7-letni VW Polo bez klimy, wspomagania i poduszek:
    fajny, ekonomiczny do spokojnej jazdy po mieście, ale średnio komfortowy
    na dłuższe podróże.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 7. Data: 2009-08-13 11:50:33
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > To bardzo proste: prepaid jest piekielnie drogi, nawet dziś (a rok temu
    > był jeszcze droższy).
    > Dlatego też na co dzień korzystam z oferty abonamentowej -- po prostu nie
    > stać mnie na telefon na kartę.

    Dobry żart :-))))))))))))))

  • 8. Data: 2009-08-13 12:01:13
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > To bardzo proste: prepaid jest piekielnie drogi, nawet dziś (a rok temu
    > był jeszcze droższy).
    > Dlatego też na co dzień korzystam z oferty abonamentowej -- po prostu nie
    > stać mnie na telefon na kartę.

    ze tez kazdemu innemu wychodzi cos przeciwnego z obliczen :)

  • 9. Data: 2009-08-13 12:09:03
    Temat: Finał
    Od: "ekrzysiek" <e...@s...spamcom>

    Witam.

    Więc było jak zawsze. Fajna laska, fajne cycki i pupa, solara bez przesady w
    sam raz :) ale co ona sprzedaje to sama zbytnio nie wiedziała.
    Po wysłuchaniu mojej wersji, że można z prepaid na abo 10 PLN a nie tylko
    mixa jak twierdziła wcześniej ( ona chyba cały czas w swojej karierze
    myślała, że za 10 to tylko mix ) gdzieś zadzwoniła i ją olśniło, a potem mi
    mówi, że myślała, że ja to co innego chciałem..... hm na weekend to bym
    ją przygarnął, faaajna była :))

    Pozdrawiam.
    ekrzysiek

  • 10. Data: 2009-08-13 12:44:20
    Temat: Re: Finał
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Użytkownik "ekrzysiek" <e...@s...spamcom> napisał w wiadomości
> [...]
    > myślała, że za 10 to tylko mix ) gdzieś zadzwoniła i ją olśniło, a potem
    > mi mówi, że myślała, że ja to co innego chciałem..... hm na weekend to

    Czyli poszło ok, a ile kosztuje taka migracja ?
    Zdjęcia lasce nie zrobiłeś przypadkiem ? ;)
    --
    pwk