  • Data: 2010-11-02 15:22:23
    Temat: Re: z??oto!
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 02.11.2010 15:22, schrieb Verox:

    > Mnie sie gdzieś obiło o oczy że zawartość złota w tonie złomu
    > elektronicznego jest większa niż w tonie hmmm... ruda to nie jest
    > W tonie tego czegoś z czego sie złoto wykopuje :-)

    To się nazywa ruda ;-). Złoto występuje często z miedzią, srebrem i
    podobnymi domieszkami. Dlatego odpady flotacyjne z rafinacji miedzi są
    czasami droższe od produktu podstawowego. Jak właśnie doczytałem, to
    dobra ruda złota zawiera 10g/t metalu. Odpady elektroniczne zawierają od
    300 do 800g złota/t. Czyli może się opłacać.

    Waldek