  • 11. Data: 2010-08-06 20:42:27
    Temat: Re: z cyklu: młody polak po szkodzie
    Od: Patryk <a...@o...pl>

    Mateusz <m...@g...com> wrote:
    > Witam ponownie, do tego urlopowo :)

    Ech, ciut za późno.
    Tydzień temu kumpel Felicję otarł o drzewo, dach pokrzywił, itd.
    Silnik sprawny, jedynie zahaczył o korzeń i urwał katalizator.

    No i oddał tym, co "skupują auta powypadkowe za gotówkę".
    Jak chcesz, to mogę dać Ci do gości namiar, co im sprzedał.

    --
    Patryk

  • 12. Data: 2010-08-06 20:58:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mateusz

    > Ja się zastanawiam ile kosztuje nowy silnik, można zapytać z ciekawości
    > w skodzie nie ?

    Na pewno tyle, że nie ma sensu go kupować do takiego auta. Używane 1,3
    chodzą po kilkaset zł.

    > myślę, że jest z aluminium, bo za czasów nowości tego
    > auta skoda nie robiła bloków z żeliwa nie ?

    Za alu można dostać w skupie chyba z 15 zł za kg.

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-08-06 22:50:53
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Aug 2010 18:42:27 +0000 (UTC), Patryk napisał(a):

    > No i oddał tym, co "skupują auta powypadkowe za gotówkę".
    > Jak chcesz, to mogę dać Ci do gości namiar, co im sprzedał.

    Po tygodniu to ten samochod moze juz byc na Allegro jako bezwypadkowy,
    jezdzony przez niemiecka wierzaca kobiete-staruszka bez nalogow do kosciola
    :)

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 14. Data: 2010-08-08 16:25:05
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > Po tygodniu to ten samochod moze juz byc na Allegro jako bezwypadkowy,
    > jezdzony przez niemiecka wierzaca kobiete-staruszka bez nalogow do
    > kosciola

    wątpię
    nie kalkuluje się klepanie skody za 3500zł
    raczej własnie poszedł na części.

    apropo wału:
    http://allegro.pl/item1137091997_wal_korbowy_skoda_f
    elicja_1_3.html

  • 15. Data: 2010-08-08 21:53:01
    Od: BearBag <c...@g...com>

    ja bym tego nie robil bo to nieopłacalne ale jesli ktos juz sie uprze
    to tylko i wyłacznie podmianka silnika. Silnik kupisz za ok 500zl ,
    wymiana ok 300.
    Problemem jest tylko ten transport z Niemiec. Poszukaj wolnego miejsca
    na lawecie tych co zwożą do PL auta na handel. Z tego co sie
    orientowałem nie powinieneś przekroczyć tysiaka, jesli mieszkasz po
    zachodniej czesci kraju.